FordMustangGT's 1:18 Collectie: Renault 21 Gendarmerie, Otto
Re: FordMustangGT's 1:18 Collectie: Dodge Charger Amtrak Pol
Wild wild horses couldn't drag me away
Hij is weer dik in orde!
Knap staaltje spoorweg (Santa Fe) - politie FMGT , weer super gedaan 
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooi hoor
Die details maken hem helemaal af
Die details maken hem helemaal af
- FordMustangGT
Bedankt voor de leuke reacties

Als ik de spoorwegen-kaart van Amtrak moet geloven hebben ze daar geen treinstation, GuyBondracer schreef:Knap staaltje spoorweg (Santa Fe) - politie FMGT , weer super gedaan
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Nog zo'n gedetailleerde ombouw, die extra's in het interieur maken zeker een verschil
.
Stationnetje is er misschien niet maar het supermooie Santa Fe - treinstel van Amtrak zou niet misstaan naast jou mooie Dodge , en dat wou ik ermee bedoelenFordMustangGT schreef:Bedankt voor de leuke reacties![]()
Als ik de spoorwegen-kaart van Amtrak moet geloven hebben ze daar geen treinstation, GuyBondracer schreef:Knap staaltje spoorweg (Santa Fe) - politie FMGT , weer super gedaan

- Jolly Club
Hoewel het plietsie thema mij persoonlijk totaal niet aanspreekt, kan ik alleen maar zeggen dat ik je aandacht voor details WEL bijzonder weet te waarderen!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
das een schitterend model
Ook erg mooi hoe het model is ingericht. Laptop en de krant
wederom erg knap gedaan
wederom erg knap gedaan
- FordMustangGT
Ook weer bedankt voor de laatste reacties
De details zijn een blijvertje, afgelopen week weer een aantal (nieuwe) attributen besteld. Vind het zelf ook erg leuk om aan deze details te werken.
Inderdaad wel een strakke locomotief 
De details zijn een blijvertje, afgelopen week weer een aantal (nieuwe) attributen besteld. Vind het zelf ook erg leuk om aan deze details te werken.
Oké, zo leer ik ook weer wat bijBondracer schreef: Stationnetje is er misschien niet maar het supermooie Santa Fe - treinstel van Amtrak zou niet misstaan naast jou mooie Dodge , en dat wou ik ermee bedoelen
http://img545.imageshack.us/img545/1897/santefe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
CosworthGT
- Schaal: 1:24
.
Reactie verwijderd.
Laatst gewijzigd door CosworthGT op do 25 aug 2011 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- FordMustangGT
@Cosworth, het Autoweekforum, dat is wel een tijdje terug
Maar leuk dat je een reactie hebt achtergelaten
Dit weekend heb ik een State Trooper gemaakt, van de New Jersey State Police welteverstaan:

Om the beginnen heb ik de auto voorzien van andere decals, een andere lightbar, Dog-Dish wheels en een recentere grill. De deurklinken heb ik geheel zwart geverfd en de sierstripis in de bumper wit. Verder heb ik een searhlight en een aantal antenne's ingeboord. De bullbar is natuurlijk niet te missen.

In het interieur heb ik weer een laptop geplaatst, en aan het plafond hangt een radar / eyewitnesscam systeem:

Verder is er nog een computer te vinden op het dashboard en een New Jersey State Trooper politiepet op de bijrijdersstoel:

Na 10 keer mijn vingers aan elkaar geplakt te hebben, is het me toch gelukt om een seatorganizer te maken:

En de kofferbak is ook goed gevuld, tevens kun je net de twee flashlights op de hoedenplank zien:

Hope you like it
Dit weekend heb ik een State Trooper gemaakt, van de New Jersey State Police welteverstaan:

Om the beginnen heb ik de auto voorzien van andere decals, een andere lightbar, Dog-Dish wheels en een recentere grill. De deurklinken heb ik geheel zwart geverfd en de sierstripis in de bumper wit. Verder heb ik een searhlight en een aantal antenne's ingeboord. De bullbar is natuurlijk niet te missen.

In het interieur heb ik weer een laptop geplaatst, en aan het plafond hangt een radar / eyewitnesscam systeem:

Verder is er nog een computer te vinden op het dashboard en een New Jersey State Trooper politiepet op de bijrijdersstoel:

Na 10 keer mijn vingers aan elkaar geplakt te hebben, is het me toch gelukt om een seatorganizer te maken:

En de kofferbak is ook goed gevuld, tevens kun je net de twee flashlights op de hoedenplank zien:

Hope you like it
Laatst gewijzigd door FordMustangGT op ma 31 jan 2011 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: FordMustangGT's 1:18 Collectie: FCV New Jersey State Tro
ziet er heel mooi uit.
.dat jij dat kan zeg.dat zou ik niet 1,2,3 kunnen hoor.hoe lang doe je over om zo politie te maken?
Ook deze is weer geslaagd
Net als die andere 150
Net als die andere 150
Wild wild horses couldn't drag me away
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Geweldig
De bullbar is ook een erg gave aanvulling