Ook het hondje die rustig in de stoel zit op de eerste foto's is erg schattig

Dank u,NetForce84 schreef:Inderdaad een zeer indrukwekkende verzameling.
Ook het hondje die rustig in de stoel zit op de eerste foto's is erg schattig
chummy dj schreef:Heel mooie collectie !!!
Niet bang voor de Peugeot 205 (1/12) op je glazen schap...toch een sereus gewicht?
OTF'er schreef:Heel fraaie verzameling, mij spreken vooral de GTI's en de Rallye's aan...
Pluspunten voor dat fraaie rijtje 404's en DS'en
Dank uvoor je positieve woorden,als mijn witte DS binnen is zal ik dan eens een foto maken met ze allen samen.Mr. Dj M. schreef:Erg mooie vitrines Peugeot gek!
De Ds'en staan erg gaaf opgesteld, zo met die schuine glazen plaats![]()
Ook gaaf is het rijtje Ds3's. Heb zelf ook alle vier de uitvoeringen, al is behalve de nieuwe er geen standaard meer (mocht je dan ook nog een originele witte met baby blauw dak weten te staan, ik hou me aanbevolen). Ik denk er dan ook aan om de nieuweling ook aan te passen en om te bouwen naar de presentatie wagen. Dus met bordeaux rood dak etc.
Toch is die met fucsia dak ook gewoon leuk. Heeft wel wat zo'n speciale dames versie![]()
De Griffe 205 blijft ook erg mooi. Zelf heb ik hem van Otto maar sinds de komst van de Norev vroeg ik me al af wat de "beste koop" is.
Wat jou betreft de Otto dus, maar wat zijn nu echt de verschillen en waar zitten de plussen en minnen?