De interne verbouwing is inmiddelels grootendeels klaar dus langzamerhand kunnen we ons ook weer op onze hobby richten.
Er is ook wel weer wat moois te laten zien.
De eerste was al bij Matt te zien maar ik ben zeer blij dat hij nu ook bij mij in de kast staat.
Het model werd aangekondigt in de mail en toen ik die kreeg was ik op mijn werk. Ik dacht ik ga hem morgen meteen bestellen.
Maar de volgende ochtend kwam ik op de site en daar stond bij het model "uitverkocht" !! Shit wat nu. Gebeld naar de winkel en daar hoorde ik dat hij idd uitverkocht was omdat er maar een oplage van 24 besteld was.
Maar er zijn altijd nog de vrienden op het forum. Van Matt kreeg ik de tip dat er op marktplaats een te koop aangeboden werd. Nou heb ik nog nooit wat op marktplaats gekocht, maar dat maakte niet uit. Ik bracht een bod uit en de volgende dag kreeg ik een mailtje dat hij voor mij was. YESS!!
En nu staat hij hier mooi te zijn. Hoe raar kan het lopen. Nogmaals bedankt Matt!
Dit is een model van de Renault waar Giedo vd Garde kampioen mee werd in de World series by Renault in 2008. Een model van Norev en erg mooi.
en de echte
Dan een model om van te watertanden.
Dit is een factory build model van Tecnomodel van de Ferrari F430 GT waar Michael Vergers Le Mans mee gereden heeft in 2009. Hij deed dit samen met (vader en zoon) Mclnemey uit Engeland. Een 32 plaats was helaas het hoogst haalbare. Het model is een plaatje. Het kost wel wat maar dan heb je ook wat. Goh wat mooi....

En daarmee ook meteen de Le Mans collectie weer compleet voor 2009!
en wederom de echte
En dan de laatste voor nu, dat is een model die al wel had maar die altijd al op de nominatie stond om vervangen te worden zodra zich de kans voor zou doen.
En nu doet zich de kans voor. Met dank aan Spark!
Dit is een model van een BMW 3.0 CSL waar Toine Hezemans Le Mans mee reed in 1973.
Ik had daar dus al een model van, gemaakt door Solido, maar die zag er eigenlijk niet uit. En deze wel!

De Spark

en de solido Zoek de 134 verschillen!
en zoals het hoort de echte
Nou dat was het weer.
Goede koninginnedag en tot een volgende update
-Gerben-