Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Prachtige aanwinsten!
Persoonlijk vind ik die Jag nogwel de mooiste!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
Kijk eens aan. Mooie heerlijke kleur op deze porsches!! ook die Audi rs ziet er nice uit. Men pa reed hem vroeger in het zwart, long time ago. Maar de herinnering zit er nog
Leuke update
Supergave update , een 1:1 Porsche in dezelfde kleur stond altijd naast mijn auto geparkeerd op ce camping waar ik vroegah stond , echt mooi dat AA hem ook heeft uitgebracht in deze kleur , wat betreft de rest van de update ,,,,
Gewoonweg super
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Mooi Marco. Vooral de XJS zou ik nog willen toevoegen . Heerlijk over the top deze V12.
Je hebt nog aardig wat foto's te schieten volgens mij voor je up-to-date bent!
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Hoi allemaal de beste wensen voor 2013
Ook ik heb weer nieuwe modellen binnen dit zijn 2 toppers de eerste van 2013 terwijl mijn laatste aanwinsten van 2012 nog niet gefotograveerd zijn
ik heb via WRH 2 CMC modellen op de kop kunnen tikken een 450 SL en een zwarte SLR
hier de foto's
nu ga ik eerst eens de modellen op foto zetten die ik nog in 2012 heb aangeschaft het zijn 12 nissan modellen mijn maat deed ze weg en er zitten mooi toppers tussen waar ik zeer vrolijk van word
De slr is zeer fraai Van cmc de constructie van de motorkap alleen al!
Net zoals bij de echte 1:1
De 450 sl ben ik geen fan van, vind hem niet echt cmc waardig!
Maar dat was de begintijd van cmc.