Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Leuk hoor, blijft mooi om te zien. In 3 inch komen (voor mijn gevoel iig) veel meer normale modellen uit dan enkel die Ferrari's, dit is toch veel leuker>
jonnoT schreef:Weer een pracht up-date. De XJS is heftig en het model van wat eigenlijk de oer-SUV (Matra/Simca Rancho) genoemd mag worden is ook erg leuk
Realtoy misschien?
Ik vind de wielen te groot voor de truck, een deel van de cast is scheef (kijk maar achter de zijramen, daar is een dicht gespoten raampje dat scheef is), en de achterklep van de truck gaat verkeerd open...
De modellen zien er goed uit , maar zo te lezen ben jij alles behalve blij Wat dat betreft ben ik ook zo'n pietje precies. Moet kloppen of de dremmel gaat er in
jonnoT schreef:De modellen zien er goed uit , maar zo te lezen ben jij alles behalve blij Wat dat betreft ben ik ook zo'n pietje precies. Moet kloppen of de dremmel gaat er in
De Tesco truck is voor 2 euro, die beter kloppende modellen aanbied t.o.v. de DAF. Maar goed, de trots van Eindhoven komt natuurlijk bij mij in de verzameling.