rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
Re: rudie20vt, houten update 17-2-2013.
mooie aanwinsten rudie 

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Weer een blik WRC geweld open getrokken.
Fijne livereien wederom.

Fijne livereien wederom.

Dat zijn weer prima aanwinsten.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Heerlijke rally update. Zeker de Fiesta is smullen

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Inderdaad een erg gave livery.manowar schreef:Heerlijke rally update. Zeker de Fiesta is smullen![]()

- alain_1978
Een goede vangst geweest zo te zien
De Subaru ziet er bruut uit 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
He Modelautofreaks,
Bedankt voor de leuke reactie's en ik heb het verzamelen minder gemaakt ik hou het nu alleen nog bij de namac beurs en zo blijft het verzamelen ook leuk om te doen.
Tegenwoordig fiets ik erg veel op me mtb en ik heb nog een seat leon die regelmatig veranderd word en bijde hobby kosten ook het nodige geld dus zal ik me budget mnoeten verdelen.
ik zal binnenkort eens foto's van me bike en leon hier neerzetten.
Gr, Rudie
Bedankt voor de leuke reactie's en ik heb het verzamelen minder gemaakt ik hou het nu alleen nog bij de namac beurs en zo blijft het verzamelen ook leuk om te doen.
Tegenwoordig fiets ik erg veel op me mtb en ik heb nog een seat leon die regelmatig veranderd word en bijde hobby kosten ook het nodige geld dus zal ik me budget mnoeten verdelen.
ik zal binnenkort eens foto's van me bike en leon hier neerzetten.
Gr, Rudie
Re: rudie20vt, kleine update 28-7-2013.
Hallo,
Nou daar ben ik weer eens met een update, had effe andere dingen te doen en te betalen.
ik ben gisteren naar de eifelrally geweest, een rally met veel klassieke rallywagen en heb me echt vermaakt.
Er stonden een aantal modelauto kramen maar de modellen waren erg duur, maar toch effe er tussen gezocht en vond ik deze speciale subaru b22.
De waarde van het model is normaal 20 euro meer maar deze was denk ik verkeerd omgeprijst.(heb op de site van die lui gekeken en ik had wel gelijk)
De vrouw die er achter stond wist er niet zo veel van dus dat was me geluk denk ik.
Het is een Subaru Impreza wrc 22b van het rally dou morl/pattermann ze reden met deze auto de saturnus rally 1999.en werden met deze auto oostenrijks kampioen 1999.
om deze reden zijn er in opdracht 250 stuks gemaakt en daar heb ik er nu ook 1 van met certificaat en al.

Gr, rudie
Nou daar ben ik weer eens met een update, had effe andere dingen te doen en te betalen.
ik ben gisteren naar de eifelrally geweest, een rally met veel klassieke rallywagen en heb me echt vermaakt.
Er stonden een aantal modelauto kramen maar de modellen waren erg duur, maar toch effe er tussen gezocht en vond ik deze speciale subaru b22.
De waarde van het model is normaal 20 euro meer maar deze was denk ik verkeerd omgeprijst.(heb op de site van die lui gekeken en ik had wel gelijk)
De vrouw die er achter stond wist er niet zo veel van dus dat was me geluk denk ik.
Het is een Subaru Impreza wrc 22b van het rally dou morl/pattermann ze reden met deze auto de saturnus rally 1999.en werden met deze auto oostenrijks kampioen 1999.
om deze reden zijn er in opdracht 250 stuks gemaakt en daar heb ik er nu ook 1 van met certificaat en al.

Gr, rudie
- alain_1978
Ziet er een mooi modelletje uit en je hebt een mooie deal gesloten zo te lezen. Kan al eens leuk zijn hé.
Eén van de mooiste Impreza's ooit gebouwd
Eén van de mooiste Impreza's ooit gebouwd

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Soms is er nog wel een leuke update te scoren. Mooie Scoobie en zeker gezien de zeldzaamheid en meer dan mooie update. 

- Mr. Dj M.
Mooie score Rudie!
Ben benieuwd naar foto's van je Leon
Ben benieuwd naar foto's van je Leon

super leuke livery en hij is je blijkbaar gegund ! 

Hoe een Hobby uit de hand kan lopen ...
http://www.world-rally-museum.nl
http://www.world-rally-museum.nl
Is weer een gaaf model.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Nette scooby , blijft leuk deze "oude" rallykannonen te zien voorbij komen .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
-
- Moderator
Heerlijke Scoobiedoo