Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MartinBond schreef:De specs zijn zeer fraai, als ik het door (ondanks) de belichting goed zie, prijkt er een ROOD OMRINGD H'tje op de voorkant. En we weten wat dat betekent
Dat het een dikke 1.4 met een verwoestende 66 Kw. en een snel logo is bedoel je Bond
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
MartinBond schreef:De specs zijn zeer fraai, als ik het door (ondanks) de belichting goed zie, prijkt er een ROOD OMRINGD H'tje op de voorkant. En we weten wat dat betekent
Dat het een dikke 1.4 met een verwoestende 66 Kw. en een snel logo is bedoel je Bond
Gelukkig wel iemand die zijn huiswerk heeft gedaan.....maar dat íe optisch getuned is mag een feit heten. Op zich niet onaardig, ziet er zelfs wel indrukwekkend uit. Maar ik zie ook een soort van 'Lexus' look achterlichten.....
Mijn post is overigens zonder enig waarde-oordeel geplaatst. Zelf rijd ik immers ook met de 'snelle' velgen van een heuse Fiesta Sport onder mijn 1.4 TDCI , omdat het nou eenmaal een stuk beter smoelt. Zolang je dicht bij het origineel blijft, en liefst original-teile gebruikt, vind ik het allemaal best.
MartinBond schreef:nou,nou, mag een 17-jarige ook een foutje maken...
Ik heb duidelijk aangegeven dat het LEEK alsof, ik heb nergens gezegd dat het ook zo is.
sorry hoor...
Dat je het de volgende keer niet meer mag doen he Bondje
Ben ik nog steeds benieuwd naar de specs. Wat is er allemaal aan gedaan om deze Civic zo stoer te krijgen?
Ik rij elke dag 95 km naar m'n werk. Een 2.0 vtec motor (type R) verbruikt dan 1 op 10 max. Mijn 90 pktjes verbruiken maar 1 liter op de 16 km. Ik heb de rode logo's er niet opgeplakt om een wanne be type r te zijn. Daarom heb ik achterop ook groot staan civic sport in het rood (orgineel honda).Auto is precies hetzelfde als de type R behalve de motor en de stoelen. Achterlichten zijn facelift model 2004.
Niks geen lexus after market style ik vind ze prachtig en ze staan super met de fel blauwe kleur. Civic type R is een leuke bak maar als je zo'n wagen 'kan' kopen spaar ik wel door voor een mooie 2e hands S2000.
Foto van de achterkant. Jammer dat sommige mensen er niet vanaf kunnen blijven. Ze hebben geen idee wat voor gezeik je ervan kan krijgen.
Onderweg naar het politiebureau (300 meter er vanaf) een bekeuring gekregen voor het rijden zonder platen.Topkerels zijn het.
MartinBond schreef:nou,nou, mag een 17-jarige ook een foutje maken...
Ik heb duidelijk aangegeven dat het LEEK alsof, ik heb nergens gezegd dat het ook zo is.
sorry hoor...
Dat je het de volgende keer niet meer mag doen he Bondje
Ben ik nog steeds benieuwd naar de specs. Wat is er allemaal aan gedaan om deze Civic zo stoer te krijgen?
Om antwoord op jou vraag te geven. Heb er AEZ velgen zonder gezet,rode wanne be type R logo's,in de grill en achter staat nu SI (sports injected) om nog maareens heel erg duidelijk te maken dat dit geen 2 liter is.Helaas denkt iedereen van wel.Zit een Remus pijpje onder (precies hetzelfde als orgineel).Verder alle lippen/tellerbak/onderstel/lampen enz enz is allemaal hetzelfde als een R.
Goed gedaan hoor Sybren.
Persoonlijk ben ik niet zo van het optisch verfraaien met heftige plastickits.
Maar deze ingetogen manier jezelf voortbewegen in een snaarstrakke blauwe kleur kan mijn goesting zeker dragen.
Ook omdat hij nu bijna niet te onderscheiden is van de wagen die Honda zelf ook in gedachte heeft gehad.
Het sportstuurtje ziet er trouwens ook erg fijn uit
En ook met de Type R vs de S2000 kan ik het alleen maar eens zijn.
Met zulk meubilair heb je geen type R stoelen nodig! Zoals ik al zei, heb niet veel met Civics, maar dit is wel mijn idee van opleuken. Alsof 'ie zo door Honda geleverd is, en daarmee een stuk stijlvoller dan zo'n Autostyle mobiel.
Jolly Club schreef:Met zulk meubilair heb je geen type R stoelen nodig! Zoals ik al zei, heb niet veel met Civics, maar dit is wel mijn idee van opleuken. Alsof 'ie zo door Honda geleverd is, en daarmee een stuk stijlvoller dan zo'n Autostyle mobiel.
Ik was nogal beledigt omdat ik het overdreven 'stylen/tunen' van auto's echt helemaal niks vind. Van die foute bumpers overdreven grote spoilers overal knipperende lampen herrie uitlaat niks voor mij.Persoonlijk vind ik dat aanpassingen bij de auto moet passen. Ik heb ook een flinke achterspoiler maar het past bij de wagen zo.Zelf heb ik erg veel met het merk Honda omdat ik 10 jaar als bijbaantje bij een Honda dealer heb gewerkt.Dan ontwikkel je gewoon liefde voor het merk.