marco71 4 nieuwe modellen 21-3-15
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: marco71 2x Ferrari 458 italia 1X BBR 1X GT-2 #61
De Italia is inderdaad erg lekker in het geel 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Dat geel is inderdaad waanzinnig mooi.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gaat weer hard Marco!
Mooie Benzen alle 3 en ook netjes verbouwd. Die Ferraris zijn natuurlijk ook wonderschoon maar doe mij maar de MB's!
gr.
Mike
Mooie Benzen alle 3 en ook netjes verbouwd. Die Ferraris zijn natuurlijk ook wonderschoon maar doe mij maar de MB's!
gr.
Mike
Re: marco71 nissans 1:18
Enige tijd geleden zij mijn maat mathijs dat hij zijn skyline 1:1 ging verkopen waarop ik vroeg gaat dan ook je 1:18 verzameling de deur uit
ik kreeg daar het antwoord ja op want hij wilde ferrari modellen gaan verzamelen ik heb hem dus een aanbieding gedaan en hbben wij wat moois geruild waar ik zeker heel vrolijk van woord
er zit een skyline r34 ztune bij straat en een gt-5 sumopower die wilde ik al zo graag hebben
teven nog een kpgc10 racer rood /wit en nog een mat zwarte r33 heb er nog meer geruild maar daar zet ik later nog wel wat foto's van op

deze 2 heb ik zelf gemaakt de zwarte is een r tune geweest super mooi gelukt spiegels zijn ook zwart gemaakt kijk maar een paar foto's terug

ik kreeg daar het antwoord ja op want hij wilde ferrari modellen gaan verzamelen ik heb hem dus een aanbieding gedaan en hbben wij wat moois geruild waar ik zeker heel vrolijk van woord
er zit een skyline r34 ztune bij straat en een gt-5 sumopower die wilde ik al zo graag hebben
teven nog een kpgc10 racer rood /wit en nog een mat zwarte r33 heb er nog meer geruild maar daar zet ik later nog wel wat foto's van op

deze 2 heb ik zelf gemaakt de zwarte is een r tune geweest super mooi gelukt spiegels zijn ook zwart gemaakt kijk maar een paar foto's terug

Wauw!
Daar zitten echt een paar plaatjes tussen! Vooral die Sumo Power is erg gaaf en die kpgc10 racer ook!
Iedere skyline die je daar hebt staan is eigenlijk gewoon prachtig!

Daar zitten echt een paar plaatjes tussen! Vooral die Sumo Power is erg gaaf en die kpgc10 racer ook!

Iedere skyline die je daar hebt staan is eigenlijk gewoon prachtig!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's

- alain_1978
De R34 Z-tune blijf ik een bruut van een wagen vinden.
De Sumopower is idd een prachtige racer.Komt hier misschien ook nog eens ooit. Zal nog wel zien.
Mooie updates

De Sumopower is idd een prachtige racer.Komt hier misschien ook nog eens ooit. Zal nog wel zien.
Mooie updates

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Re: marco71 nissans 1:18 28 april
Gewoon super modellen maarja, ik heb dan ook een zwak voor Skylines. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
De Sumopower GTR is erg dik! 

erg mooi modellen weer marco..( had ze al eerder gezien haha )
echt allemaal stuk voor stuk super modellen,,

echt allemaal stuk voor stuk super modellen,,

-
- Moderator
Fantastische Datsuns.
Vooral de R33 en R34 zien er toch vaak lekker dik uit
Vooral de R33 en R34 zien er toch vaak lekker dik uit

- NetForce84
- Moderator
I agreev8-vette schreef:De Sumopower GTR is erg dik!

Is het niet weer eens tijd voor een overzichtje? Ik ben het alweer kwijt namelijk
gr.
Mike

gr.
Mike