Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
40 - 50 is een beetje aan de lage kant he, ik heb er al wat hogere biedingen op gekregen, het is de versie met Carbon dak he niet de gewone standaard zilvere!!
Kan iemand mij helpen, is de Mercedes 300 Sl panamericana #4 1:18 van het merk Cmc een limeted edition, of is hij gewoon erg zeldzaam? 1 keer zeggen ze van wel de andere keer weer niet,
Wie weet dit en kan mij daarbij helpen.
De nummer 4 is beter dan de nummer 3 die nog wel eens wat lakproblemen had.
Het model is uitverkocht en heeft een aardige racehistorie.
Toch kan deze niet tippen aan de latere modellen van CMC als het om details en afwerking gaat. Maar het is wel een geliefder model.
Hoeveel exemplaren er gemaakt zijn weet ik niet. Wellicht dat Danielle aka Taxi-fan daar meer over weet?
rsh_scuderia schreef:De nummer 4 is beter dan de nummer 3 die nog wel eens wat lakproblemen had.
Het model is uitverkocht en heeft een aardige racehistorie.
Toch kan deze niet tippen aan de latere modellen van CMC als het om details en afwerking gaat. Maar het is wel een geliefder model.
Hoeveel exemplaren er gemaakt zijn weet ik niet. Wellicht dat Danielle aka Taxi-fan daar meer over weet?
Oké bedankt rsh, dit is op dit moment de laatste Cmc van Mercedes die ik wil hebben, verder heb ik alle Cmc mercedes modellen met de nieuwe dozen en nieuwe certificaten, dat maakt het nog moeilijker hem te vinden. Meeste zijn in oude doos te vinden. Is taxi fan een echte cmc expert?
Nee, dat niet. Maar wel een handelaar. Die weet vast hoeveel exemplaren er van gemaakt zijn om de prijs bij nietsvermoedende liefhebbers onnodig op te schroeven.