Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Klein nieuwtje onder de zon en de score van afgelopen zaterdag.
H&H modelbouw in Gouda gaat sluiten (eigenaar gaat met pensioen) en ze hebben nu op veel artikelen 25% korting! Dit hoorde ik van een vriend van me en ben dit weekend maar even gaan kijken. Naast een quad, een motorfiets en een Artega van Revell, vond ik deze mooie blauwe shooting brake. Sowieso nauwelijks te koop meer aangeboden en heel erg duur geworden! Een model dus dat ik ook zonder korting niet had laten staan.
Enige eigen toevoegingen deze keer zijn de antenne die ontbrak en de zwarte kentekenplaten.
Die worden misschien ooit nog eens vervangen door andere platen, maar voor nu beter dan geen platen
Eigenlijk fraaier in het blauw dan in het typische goud, zo'n 1800ES...
Uit de tijd dat Minichamps echt mooie modellen vervaardigde zonder de hoge prijzen...
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's