Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
coolpappa04 schreef:ik vind die 2002 de mooiste,prachtig model.... ,
de nieuwe 3 serie kan me niet bekoren,zowel in 1:1 niet als in schaal model
bmw gaat een stap achteruit terwijl audi flinke passen voorwaarts neemt met zijn A5
Audi heeft bij het ontwerpen van de A5 ZEER goed en te veel gekenen naar de BMW E92 ... Veel persmensen uit de internationale autowereld durven zelfs "plagiaat en copieëren" in de mond nemen...
Desnietaltemin (en als BMW fanaat) moet ik wel bekennen dat de A5 van interieur mooier en afgewerkter is. (Het 1:1 model hé)
XiPHiAS schreef:[..]
Audi heeft bij het ontwerpen van de A5 ZEER goed en te veel gekenen naar de BMW E92 ... Veel persmensen uit de internationale autowereld durven zelfs "plagiaat en copieëren" in de mond nemen...
Desnietaltemin (en als BMW fanaat) moet ik wel bekennen dat de A5 van interieur mooier en afgewerkter is. (Het 1:1 model hé)
XiPHiAS schreef:[..]
Man man man in de Nuvolare zitten de stijlkenmerken al van de A5 & dat was voordat de 3 coupe er was van, de familie Quandt uit Beieren
Des al niet te min weer mooie aanwinsten & dito foto's al zijn het Beemers
PORSCHE schreef:[..] Man man man in de Nuvolare zitten de stijlkenmerken al van de A5 & dat was voordat de 3 coupe er was van, de familie Quandt uit Beieren
Des al niet te min weer mooie aanwinsten & dito foto's al zijn het Beemers
Couln't agree more!
(valt het op dat wij beiden Audi-rijders zijn? )
Soit.
Back on-topic. Vind vooral de klassieke BMW's knap, en die 2002 staat hier ook te blinken; heerlijk machien !
Shöne Bayerische Motor Werken , heel knap.
In verband met de Tom Boonen Lambo , er zijn miniatuurkatjes (zwarte) te koop , kan je gelijk een Tom Boonen crime scene diorama maken