heej allemaal,
Ik heb eindelijk voor het eerst in mijn leven wat topspots mogen zien...

...ik las zondag ochtend op een site, dat die zondag een evenement gaande was bij nesselande te rotterdam...een exotic car meeting evenement...Het was een rommelig evenement, maar je kon wel lekker dicht bij de auto's komen....hier enkele topspots op die dag...
met de eigenaar van de dodge viper heb ik nog even lekker staan kletsen...en ik vroeg of de motorkap noge ven open mocht...en dat deed de eigenaar voor me...thnx
er waren ook twee wilde tuners aanwezig...twee nissan skyline's om precies te zijn...klonk geweldig die turbo's...
debestuurders waren ook vrij om op het parkeer terrein even lekker hen banden te laten roken, helaas was het grootste deel van het publeik niet snugger, want als de auto's donuts aan het draaien was, ging het publeik te dicht naar de auto toe...
Dit was een special spot, de 355 f1 berlinetta...het mooie was, dat ik een rit mee mocht maken in de indrukwekkende auto...het gevoel was ongelofelijk....
Het weekend ervoor had ik een wilde topspot...ik moest mee rijden met mijn broertjes kinderfeestje, anders had hij geen vervoer...kwamen we daar op de parkeerplaats aan, zag ik een rode gloed in de verte...
ik racde ernaar toe, gelukig had mijn pa een foto toestel voor het feestje bij zich....had ik de kont mooi op het beeld...zag ik twee rode flitsen...ik dacht"oh mijn god, hij is open"...kwam daar de eigenaar aangelopen. Hij vroeg "moet je hem even horen?"...en daar klonk die geweldige motor en hij deed de motorklep open terwijl de motor aan het ronken was...we stonden daar met al die kinderen van het kinderfeestje...en hij zei tegen mij..."wil je even achter het stuur zitten?"...en ik

ja maar natuurlijk...een echte jongensdroom die uitkomt...achter het stuur zitten terwijl de motor aan het ronken was...Ik drufde helaas niet te vragen of ik een stukie mocht rijden...
hier de foto's..van de mooie auto en een blije ik
mijn leven kan eigenlijk al niet meer stuk...nu nog een keer zelf rijden in zo een indrukwekkend stuk techniek en kunstwerk...
greetz,
jerico