Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tijdje stil geweest maar vandaag komen er weer 2 updates.
Helaas gaat de Pagani Zonda carbon voorlopig niet door omdat ze de productie per direct gestopt hebben vanwegen klachten om de achterspoiler erop te schroeven. Kans is klein dat ik er nog 1 weet te vinden
sybren schreef:Tijdje stil geweest maar vandaag komen er weer 2 updates.
Helaas gaat de Pagani Zonda carbon voorlopig niet door omdat ze de productie per direct gestopt hebben vanwegen klachten om de achterspoiler erop te schroeven. Kans is klein dat ik er nog 1 weet te vinden
Zowiezo belachelijk om daarom de productie van zo'n schitterend model stop te zetten.
Als je die auto hebt, zo mooi en zo gedetailleerd, dan neem je er toch even de tijd voor om dat ding fatsoenlijk in elkaar te zetten?
Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Nou ik heb hem inmiddels, ik snap wel waarom ze het anders gaan doen. Het is een ramp om die spoiler en spiegels erop te zetten. Schroefjes zijn er amper in te draaien en zijn 2mm groot ofzo. Ik heb er echt even rustig voor gezeten 15 min om het te doen. Updates zijn trouwens die Zonda 1/18 carbon van autoart en een 1/12 Vitrine van GMP. Gelukkig de allerlaatste kunnen kopen want die zijn ook over de kop gegaan helaas. Verder is er ook nog een porsche bij gekomen.
ZONDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH volgende week zou ik normaal de mijne ook hebben
leuk dat je nog een gevonden hebt die Maldives Porsche ziet er ook goed uit trouwens
grts bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533