Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik ben er ook naar op zoek, maar heb hem pas enkele weken geleden ontdekt, ik zal je wat foto's opsturen.
ik wil dat model zo graag aangezien mijn ouders ook zo eentje hebben, een 280 weliswaar die nu meer op stal staat dan dat ermee wordt gereden.
maar dat rijdt fantastisch net als de CL W140 die ik nog steeds adembenemend vind.
Heb jij toevallig op kapaza een 300sl staan met ontbrekende koplamp voor de prijs van 5eur?
Vandaag samen met ///M-Power een fotoshoot gehouden. Ik met m'n Renault Mégane Sport van Bburago en ///M-Power met z'n Alpine A110 van Bburago, daarna nog 1 met mijn BMW 325i Cabrio van Maisto!!:dance:
Hier de fotoshoot met de Renaults:
Dat was de fotoshoot van de Renaults,die van de Bmw's komen straks of morgen!
Gr.
Laatst gewijzigd door benzfreak op do 08 apr 2010 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie Fotoshoot Benzfreak Kenny wees me erop. Omdat ik van hem binnenkort precies dezelfde megane ga over nemen, en ik wou wat meer fotos zien. Goed gedaan vooral de foto hieronder.
Echt heel stoere foto.