Ewalds collectie: Geen Golf, Zelfs geen VW!!!
Re: Ewalds collectie: Anson Passat
Mooie passat , ze zijn er in zilver , zwart en blauw , ook in politie uitvoering is hij er .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
@Autofan: Ik wist niet dat jij dat was
@andre: Bedankt, weer iets geleerd. in het blauw heb ik hem ook nog nooit gezien

@andre: Bedankt, weer iets geleerd. in het blauw heb ik hem ook nog nooit gezien

Is het zo lastig de link te leggen tussen Autofan en Autofan?
Zat bij je naam al te denken 'dat klinkt bekend', maar toen ik die plaatsnaam zag wist ik het zeker.

Zat bij je naam al te denken 'dat klinkt bekend', maar toen ik die plaatsnaam zag wist ik het zeker.

Ik zal eens kijken voor een foto van de passat in het blauw , anders maak ik hem gewoon .
De politie uitvoering is er zelfs met de V6 in het vooronder
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Niet verkeerd die Passat , erg strak ziet ie eruit zelfs. Beter als de zilveren Anson lijkt me zo. Mooiste model Passat als je het mijn vraagt. Toen ie net uit kwam in 1/1 reed heel leasend NL erin , nu een stuk minder Passat rijders met het huidige anoniemere model.
Leuke collectie heb je opgebouwd. Lekker gefocussed. Dat laatste ga je denk ik niet lang meer volhouden daar je nu bijna alles al hebt!
gr.
Mike
Leuke collectie heb je opgebouwd. Lekker gefocussed. Dat laatste ga je denk ik niet lang meer volhouden daar je nu bijna alles al hebt!
gr.
Mike
Bedankt, ik weet niets van toen hij net uitkwam (Is ook al 16 jaar geleden oid). Ik vind hem een stuk mooier dan zijn voorganger. Persoonlijk vind ik de B1 het mooist. De nieuwere mag dan wel anoniem zijn, maar ik vind hem prachtig in de goede uitvoering. (donkerblauw met bruin lederen interieurMichae11 schreef:Niet verkeerd die Passat , erg strak ziet ie eruit zelfs. Beter als de zilveren Anson lijkt me zo. Mooiste model Passat als je het mijn vraagt. Toen ie net uit kwam in 1/1 reed heel leasend NL erin , nu een stuk minder Passat rijders met het huidige anoniemere model.
gr.
Mike

Ik heb nog lang niet alles hoor. Dan kan ik nogal (al die chinese)
Ok, ik ben benieuwd, leuk dat ze extra aandacht aan de Politie hadden gegeven, dat zie je ook wel eens anders (ander kleurtje of stickers en het lijkt heel watandre schreef:Ik zal eens kijken voor een foto van de passat in het blauw , anders maak ik hem gewoon .

Zeker, dat is een niveau te hoog voor mijAutofan schreef:Is het zo lastig de link te leggen tussen Autofan en Autofan?![]()

Ik heb hem gisteren trouwens in perfecte staat ontvangen. BEDANKT, Otto's vind je niet vaak schadevrij. (vaak fabricagefouten)
Nog even iets anders. Ik heb de koper van mijn oude kubelwagen gemaild. (Die had hij juni vorig jaar gekocht.) En hij wil hem eventueel verkopen

grtz,
Mooi dat hij schadevrij aan is gekomen!
Ben er altijd een beetje angstig voor als modelauto's per post gaan. 

Re: Ewalds collectie: Minichamps Kubel 2x
Eindelijk kom ik eraan toe om mijn updates ook weer te plaatsen.
Ik heb namelijk weer een schadevrije grijze kubelwagen:

En wat net zo leuk is. Ik heb ook weer een legerprint versie. Ik had er 2 tegelijk besteld, dus 1 kan er weer de verkoop in.
Het leuke van deze is: Het is PRECIES dezelfde als die ik al eerder had. Die had ik toen verkocht aan iemand in Houten, Ik heb die man gemaild of hij hem wil verkopen, en zo heb ik hem teruggekocht.
De foto's zijn een beetje oud, (voordat ik hem verkocht) Maar betere foto's moet ik eerst maken.
http://i1152.photobucket.com/albums/p48 ... g:original
Helaas zijn er ook weer wat modellen uitgegaan. Namelijk de Caddy
En de 1:12 Kever (Ik heb hem verkocht aan die man van de kubel). Die kever kan ik zo weer uit Duitsland bestellen, maar daarvoor moet het wel weer iets leger worden in mijn kamer (en mijn bankrekening iets voller
). Ik heb namelijk 207 modellen op een Veiling gekocht. Eigenlijk gaat alles weer de verkoop in. Maar enkele houd ik zelf. Mijn volgende updates zullen daaruit bestaan.
Dat zijn de:
1:18 Autoart VW Phaeton (zwart)
1:18 minichamps VW Kever (ADAC Versie)
En misschien nog wat andere
Ik heb namelijk weer een schadevrije grijze kubelwagen:

En wat net zo leuk is. Ik heb ook weer een legerprint versie. Ik had er 2 tegelijk besteld, dus 1 kan er weer de verkoop in.
Het leuke van deze is: Het is PRECIES dezelfde als die ik al eerder had. Die had ik toen verkocht aan iemand in Houten, Ik heb die man gemaild of hij hem wil verkopen, en zo heb ik hem teruggekocht.
De foto's zijn een beetje oud, (voordat ik hem verkocht) Maar betere foto's moet ik eerst maken.
Helaas zijn er ook weer wat modellen uitgegaan. Namelijk de Caddy

Dat zijn de:
1:18 Autoart VW Phaeton (zwart)
1:18 minichamps VW Kever (ADAC Versie)
En misschien nog wat andere
Laatst gewijzigd door goededag op wo 10 apr 2013 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
je foto's zijn een beetje groot denk ik
wel gaaf dat je er weer 1 gevonden hebt
nu niet meer kapot maken hoor
gr
wel gaaf dat je er weer 1 gevonden hebt
nu niet meer kapot maken hoor

gr
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Gaaf dat je er nog eentje hebt kunnen scoren zeg.
Inderdaad nu wel heel houden

Inderdaad nu wel heel houden

- NetForce84
- Moderator
Opnieuw een knappe kubelwagen.
Draag er maar goed zorg voor
Draag er maar goed zorg voor

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het blijft een geinig model om te zien. Hopelijk overleeft deze het wel. 

Bedankt. Deze staat trouwens niet op dezelfde plek te wachten op een plaatsje in de vitrine, ik heb hem op de plaats van de 1:12 kever gezet.
En die beschadigde Kubelwagen heb ik zowaar verkocht
En die beschadigde Kubelwagen heb ik zowaar verkocht

- alain_1978
Leuk dat je er terug eentje gevonden hebt. Geniet ervan

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'