Ebay problemen...

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
boerke04

Bericht door boerke04 »

En als je al negatieve feedback achterlaat zou ik wachten tot de laatste dag (geloof 90 dagen na einde v/d veiling). Dan heeft ie tenminste geen kans meer om negatieve feedback terug te geven :wink: 8) .
Afbeelding
Thundercracker

Bericht door Thundercracker »

als je via Paypal hebt betaald dan kan je via hun je geld terug krijgen, heb je anders betaald dan moet je via hulp van Ebay of via de Item pagina aangeven dat je het item niet ontvangen hebt en dan gaat Ebay of Paypal het voor je uitzoeken.

Ik had laatst ook zo'n probleem en dat heeft Paypal voor me geregeld dus ik kreeg mijn geld terug.
Afbeelding
subarufreak
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

ik betaal altijd via overschrijving

ik heb wel al twee keer ebay gecontacteerd maar khoor daar ook niet direct iets van :lol:
Afbeelding
Jaap
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Jaap »

ik heb dat ook een keer gehad, niet reageren, en toen hebben we gezegd dat we die middag een afspraak met de politie hadden, wat ook zo was..
toen reageerde-ie wel, en hij zou het geld wel even terugboeken en als de auto er was, moesten wij het weer overmaken.
maar er is nooit een auto gekomen...
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Mwoh, als je betaald hebt maar niets ontvangen, en de verkoper niets meer van zich laat horen, riekt dat naar oplichting. En dat is volgens mij toch wel redelijk strafbaar :!:

Waar woont die kerel, Duitsland? Welke stad?
subarufreak
Contacteer:

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 0125337090

staat er niet direct bij
Afbeelding
volvofiel

Bericht door volvofiel »

ik zie er één negatieve feedback bij staan, met dezelfde klachten als jij hebt. De verkoper zegt hierop dat hij in het ziekenhuis is geweest.
Misschien is dat nu ook het geval, want een groot gedeelte geeft de verkoper een pluim.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Die verkoper heeft geen haast omdat hij meer opbrengst had verwacht, vervelend zeg. Ook al heb je iets voor 1 euro dan nog moet het goed afgehandeld worden. Hoop voor je dat ie reageert.
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

De neutrale feedback die er bij staan geven eenzelfde beeld. :thump_down:
Ik denk dat hij of zijn e-mail niet leest, of hij je dit prachtige gereedschap setje niet WIL leveren voor deze lage prijs. :wink:
Ik zou e-bay op de hoogte brengen en een negatieve feedback geven om zijn zwijgende gedrag niet te belonen.
Dit mede omdat na 3 maanden (dacht ik) je géén negatieve feedback meer kan geven.

Over het algemeen komt er dan wél een reactie is ook mijn ervaring omdat E-bay zich er mee gaat bemoeien. 8)
Toevallig is hij dan ziek geweest of was zijn computer stuk :doh: of je hebt echt een oplichter getroffen, die er nu op e-bay mee stopt is. :thump_down:

Suc6 er mee
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
subarufreak
Contacteer:

het zat vandaag in de bus...

hij heeft de originele doos dicht en overgekleefd en daar het adres opgezet... vind het echt slordig :thump_down:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Fijn dat ie er toch is, zou geen neg. feedback geven nu, krijg je geheid terug.
volvofiel

Bericht door volvofiel »

subarufreak schreef:het zat vandaag in de bus...

hij heeft de originele doos dicht en overgekleefd en daar het adres opgezet... vind het echt slordig :thump_down:
is alles verder wel heel?
Autofan

Bericht door Autofan »

Als alles heel is idd geen negatieve feedback geven. Krijg je geheidterug zoals Peter al zei. Bedenk iig wat je belangrijker vindt...
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Hoi,

Ik heb zojuist op Ebay twee modellen bij een Duitse verkoper "gewonnen".
Nu heb ik twee vragen:

- voor betaling was in de advertentie alleen Overschrijven opgegeven. De verkoper heeft mij nu gemaild dat Paypal ook mogelijk is. Deze optie is echter niet aanwezig via "Betaal nu". Dan zou ik dus rechtstreeks via Paypal (naar zijn email adres) moeten betalen. Kan dit kwaad?
- de verzendkosten zijn vrij laag (7 euro), maar via Deutsche Post Brief. Wie heeft hier ervaring mee? Betreft het dan toch een echt pakket (stevige doos), of gaat het dan om een dikke envelop? (de modellen zijn zonder doos aangeboden).
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Special Models

Bericht door Special Models »

voor betaling was in de advertentie alleen Overschrijven opgegeven. De verkoper heeft mij nu gemaild dat Paypal ook mogelijk is. Deze optie is echter niet aanwezig via "Betaal nu". Dan zou ik dus rechtstreeks via Paypal (naar zijn email adres) moeten betalen. Kan dit kwaad?
Kan geen kwaad..
Als het fout gaat kun je zo een claim indienen bij PayPal.
Ik zou zeggen...geen probleem.
Verzamelen is de kunst van het kopen
Plaats reactie