Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
richard00 schreef:Wanneer krijg je al die auto's van je onwaarschijnlijk hoge biedingen op marktplaats binnen dan?
Dat is niet leuk voor de mensen die echt interesse hebben in die modellen
Hoop dat je dat inziet. Verder heb je 2 mooie aanwinsten
Je bedoelt de Impreza Night ?
Iemand van hier is zo lief geweest om naar de verkoper te mailen dat mijn biedingen nep waren wat niet waar is maar waarna de verkoper mij negeerde dus ik hem niet kon kopen .
Je bedoelt de Impreza Night ? Iemand van hier is zo lief geweest om naar de verkoper te mailen dat mijn biedingen nep waren wat niet waar is maar waarna de verkoper mij negeerde dus ik hem niet kon kopen .
@Ricardo .. Nee geen foto's sorry.
Ik heb het over meer biedingen.
Je bied gewoon gemiddeld 20 euro hoger als het hoogste bod. Dat is toch onrealistisch bij meerdere modellen zag ik dat.
Ik zou het erg op prijs stellen dat je anderen ook een kans geeft om te bieden.
Laten we je neg. praktijken maar laten voor wat ze zijn. Moet zeggen dat je up-date super is. Mooie foto's en de BMW is helemaal het einde. Lekker bruut. Alleen lijken de wielen wat aan de kleine kant op de foto