A1 Grand Prix

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Hahah :doh: probeert jos zijn fouten goed te praten of is het toch echt de fout van Jos, Pitpas is niet bepaald een onbetrouwbare site :whistle: .
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

fish88 schreef:Hahah :doh: probeert jos zijn fouten goed te praten of is het toch echt de fout van Jos, Pitpas is niet bepaald een onbetrouwbare site :whistle: .

Nog even afwachten.... :mrgreen:
Die "ooggetuige" is een "Pitpass reader" ....... :doh: :mrgreen:

Wat ik wil zeggen is: laten we Jos niet meteen opknopen.
Oké, hij is niet de super coureur die zijn fans (inclusief ikzelf) graag zouden willen zien,....maar ook niet de super "asshole" die zijn anti-fans er graag van willen maken. :evil:

relativeren schijnt toch moeilijk te zijn. :whistle:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Een ooggetuige :mrgreen: Als Team NL na het zien van de beelden Jos gelijk geeft en de sheik z'n excuses komt aanbieden (met of zonder ontslag voor de race director) zegt dat voor mij voldoende :thump_up: .

@Matt: Mooi gesproken, ik ben een van die fans die altijd vooraan staan om Jos te verdedigen, macht der gewoonte denk ik. Ik ben vanaf m'n elfde niets anders gewend en doe 't nu dan ook op de automatische piloot :wink: 8) . Kijk dat Jos niet de resultaten van een Senna of Prost heeft weet ik ook wel, hij is dan misschien geen topcoureur maar toch zeker een topracer. Ik vloek de hele buurt bij elkaar als hij zoals in Portugal bij die Duitser komt overvliegen, of in Durban een do or die aktie inzet bij Premat, maar aan de andere kant zijn dit juist die dingen waarvoor ik fan ben geworden, ik zie liever dit dan dat hij rondenlang risicoloos z'n rondjes draait, ook al zijn die akties achteraf vaak niet slim :doh: en had hij zonder deze akties betere resultaten behaald.

Over z'n karakter zeg ik niets, zo zit ie nu eenmaal in elkaar en daar verander je toch niets aan. Iedereen wordt pislink als ie de wagen aan de kant parkeert (wat achteraf niet slim is nee) maar dit moet toch juist bij Verstappen niets opzienbarends zijn, wachten op een woedeuitbarsting van Jos is net zoiets als wachten op een aanslag. Waar en wanneer weet niemand, maar dat er vroeg of laat eentje komt staat vast. Of 't nu onprofessioneel, lomp, schandalig of wat dan ook is, uiteindelijk heeft ie alleen zichzelf ermee en daar zal ie zich wel terdege van bewust zijn.
Lammers kent Jos goed genoeg en heeft hem toch aangenomen, hij weet natuurlijk ook dat ditzelfde karakter er ook voor zorgt dat Jos altijd garant staat voor aktie, ook al kreeg hij z'n nukken erbij cadeau :oops: .

Ik denk dat als je puur naar de racer Verstappen kijkt, we blij mochten zijn als er daar meer van waren, Jos vecht altijd voor iedere meter en als ie een mogelijkheid ziet gaat ie ervoor, dit levert altijd het betere "puntje van de stoel" werk op. Als hij dan een keer in de fout gaat zoals zondag wordt ie meteen afgeschilderd als een halve crimineel die altijd van die botte dingen heeft. Naast de baan heeft ie inderdaad wel stomme dingen gedaan in 't verleden, maar op de baan kan ik me toch niet veel momenten herinneren dat ie niet streed voor wat ie waard was, en hier hoor je een coureur toch op te beoordelen vind ik :angel: .

Als ik m'n tekst zo teruglees moet ik misschien eens aan 'n boek gaan denken :mrgreen: :lol:
Laatst gewijzigd door boerke04 op wo 15 mar 2006 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

@Boerke: Niets aan toe te voegen, zo denk ik er ook over :clap:

boerke04 schreef:
Als ik m'n tekst zo teruglees moet ik misschien eens aan 'n boek gaan denken :mrgreen: :lol:


Een romannetje :wink: :?:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

boerke04 schreef:Ik vloek de hele buurt bij elkaar als hij zoals in Portugal bij die Duitser komt overvliegen, of in Durban een do or die aktie inzet bij Premat, maar aan de andere kant zijn dit juist die dingen waarvoor ik fan ben geworden, ik zie liever dit dan dat hij rondenlang risicoloos z'n rondjes draait, ook al zijn die akties achteraf vaak niet slim :doh: en had hij zonder deze akties betere resultaten behaald.



Ken het gevoel :angel: (niet bij deze coureur)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Nou boerk, je hart gelucht :thump_up: en nu hup weer on-topic :?
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

@boerke en matt: knap gezegd en "my thought exactly"

Laatste race binnen anderhalve week weer, ik hoop op een mooi resultaat.
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

boerke, trek je niets aan van de kritiek over Jos.
Als hij wint, dan wordt hij de "hemel" in geprezen en als hij de "dag" erna de auto aan de kant zet, omdat hem onrecht wordt aangedaan, dan wordt hij weer de grond ingeboord.
Dat is typisch een hollandse mentaliteit. :wink:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Yurinator schreef:@boerke en matt: knap gezegd en "my thought exactly"

Laatste race binnen anderhalve week weer, ik hoop op een mooi resultaat.


Doe daar nog maar een weekje bij, de laatste race is op 2 april :wink: . Hebben we eerst de F1 GP in Melbourne en daarna meteen voor de pc voor de A1 in China :mrgreen: . Hoezo een mooi begin van een zondag :worshippy: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Jan lammers zegt dat Verstappen een fout heeft gemaakt :angel: , van je teambaas moet je het hebben :mrgreen:

http://f1today.nl/index.php?locatie=nie ... uwsid=5705

Dit zegt hij ook

als hij nogmaals uitstapt hoeft hij nooit meer in te stappen.”
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Dank voor de bevestiging Fish :mrgreen:

Ehhh Boerk: Tis stiiiiiiil aan de overkant, tis stil aan de overkant!

Sorry, was een mega grote inkopper :oops:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

We houden allemaal nog steeds van Jos hoor !


Woehahahaha Afbeelding

Nou nou heren Verstappen-fans, dat wordt met de oranje pet rond voor een bosje bloemen voor racedirector-meneertje :twisted:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Oké, dan zal ik maar als eerste reageren.
Eens een fan,...altijd een fan. (ben géén meeloper). :evil:
Maar indien dit waar is zou Joske toch eens bij zichzelf te raden moeten gaan en misschien zijn helm wel aan de wilgen moeten hangen.
Droevig maar waar........ :cry:

p.s.
hatelijke opmerkingen worden momenteel niet op prijs gesteld, en hij die zonder zonde is,...werpe de eerste steen.
:angel: :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Matt Modelautos schreef:p.s.
hatelijke opmerkingen worden momenteel niet op prijs gesteld, en hij die zonder zonde is,...werpe de eerste steen.
:angel: :mrgreen:


Wat een eikel die Verstappen.... :mrgreen:

Eerst maar eens kijken of het hele verhaal waar is of niet. Verschillende bronnen zeggen verschillende dingen....
De waarheid zal wel ergsn in het middel liggen.
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik zet lekker men oranje bril op en denk er het mijne van. Je word immuun voor dat soort commentaren na verloop van tijd, echt waar, ik kan het iedereen aanraden (alleen men beste vrienden niet).
Plaats reactie