Ik vind de Solido Audi wat grof, met name velgen en koplampen zijn het niet helemaal ... maar die Altaya Alpine ziet er boven verwachting goed uit

Alpinecoolpappa04 schreef:[..]
ik deel dezelfde mening die alpina is prachtig![]()
De Solido Quattro is inderdaad Grof en ook meer een stuk kinderspeelgoed. Tis ook al een ouder model. Altaya heeft ook een model van de Kurz Quattro uitgebracht en die ziet er ook lekker bruut uitmodel1op43 schreef:Ik vind de Solido Audi wat grof, met name velgen en koplampen zijn het niet helemaal
inderdaad john neemt de grootste slaapkamer als modelkamer ,zo kan ik mischien deel van mijn verzameling naar jou brengenFerrari10flrb schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe woning en dan vooral de modelautokamerNeem dan wel de grootste kamer
![]()
![]()
Die Alfa 8C is
Helaas voor jou , Vic. wordt de grootste slaapkamer in gericht voor meditatie en Tai Chi. Er is een slaapkamer met 3 vaste kasten, die ik ga ombouwen naar vitrinekasten117ayrton schreef:[..]
inderdaad john neemt de grootste slaapkamer als modelkamer ,zo kan ik mischien deel van mijn verzameling naar jou brengen![]()