Bedankt allemaal weer voor de positieve comments!
Door jullie niet opgemerkt, maar met het weer in elkaar schroeven vergeten de richting van de remklauw te controleren. Die klopte dus niet altijd meer. Inmiddels is dit gecorrigeerd.
Bij deze wil ik overigens aan allen nog even melden, goed op hun Otto exemplaren te letten waar gegoten ruiten (of andere doorzichtige plastic onderdelen) op zijn toegepast. Is de gebruikte lijm
te nieuw, dan wordt het plastic en de verf aangevreten. Resultaat ingebeten plastic dat wit uitslaat.
Gaat het om een achterruit als bij deze Megane, dan is deze op de kopsekant verlijmd. Een beetje er af schapen en de boel zwart verven en de ruit kan er dan weer op. Ben je er snel bij dan is dit nog te doen. Hoe later je er bij bent, hoe verder de ruit is ingevreten dus des te meer je verwijderen moet. Zeker ruitjes als die op de A610 zijn dan niet meer te redden, want deze zijn ook nog eens op de zichtbare kant verlijmd.
Die van deze en de witte Megane heb ik nog kunnen redden en weer mooi kunnen maken, maar dat zal dus niet altijd gaan.
Dan door naar de updates.
Eerste een ander kleurtje dat Otto gewoon als eerste had moeten maken, want Seat=geel een geel=Seat.
Kortom rood er uit en geel er in!
De volgende is een schitterende uitvoering van een leuke Citroën. Deze super uitvoering wordt helder genoemd op de achterruit met z'n top van wel 140 km/h
Als laatste de hoofdupdate van deze post, de schitterende club coupe uitvoering van de Porsche 911, type 991.
Een model van GT-Spirit, dat duidelijk Otto roots heeft maar wel wat meer verfijning bied.
Dit is er nog eentje van de €100 catagorie, ze worden goedkoper maar niet minder, maar ik had hem niet willen missen. Toch had ik wel iets te zeuren en dat is het feit dat er geen carbon remschijven gemonteerd zaten, maar er gewoon metaal was gekozen. Daar moest ik dus wat aan doen. Openmaken dus, dat was lastiger dan verwacht met een schroef onder de uitlaten die te goed vast zaten, en schilderen maar!
Als laatste ook nog even die lelijke nummerplaten afgedekt en het resultaat kon weer in de doos, wegens ruimte gebrek. Jammer maar voor nu dus maar even kijken naar de foto's
---- Porsche 991 "Club Coupe" ----