Om mijn nieuwe collectie-onderdeel meer omvang te geven, had ik op Ebay een paar modelletjes gekocht. Alleen moet de post dan niet met zo'n pakketje aankomen

hoe de inhoud er uit ziet zien jullie spoedig
Gelukkig ontving ik de volgende dag een pakje uit het Groningse land. Ik kon van Jolly een Lancia Rally 037 overnemen en kreeg als bonus er ook nog is een pracht Audi Quattro Sport bij
Lancia Rally 037 (1/43 model by Altaya)

Was de wagen al een plaatje en haast zonde om mee over bospaden te scheuren. De Martini livery maakt het nog gaver.
Dit is een model van de Monte Carlo winnaar 1983 met achter het stuur één van mijn favoriete Rallyrijders: Walter Röhrl
Audi Quattro Sport (1/43 model by Altaya)

De Finse Rallycrack Blomqvist scheurde met deze wagen over de nauwe wegen van Italië in de San Remo rally. Finland is toch wel de leverancier van de beste rallycoueurs ter wereld.
Helaas is al jaren verboden om tabaksreclame op modellen te zetten. Ik kan natuurlijk decals zoeken met de juiste tabaksreclame, maar dat doe ik niet omdat ik in de toekomst wil deelnemen aan de door de Namac georganiseerde activiteiten. Zoals o.a. de hobbybeurs in het FEC en die stugge Friezen hebben nog al een kort lontje ophandhaven van de wet op de tabaks en drank reclame