Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Alfa Romeo Alfasud & 147 GTA
Twee fraaie Alfa modellen. Mooie aanwinsten.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Heerlijk en allebij zo lekker rood!
Prachtig. De Alfaliefhebber wordt wel verwent de laatste tijd met de mooie modellen die er bijkomen in 1:18.
Deze staan inmiddels ook bij mij in de kast te pronken, alleen heb ik de witte Sud.
Deze staan inmiddels ook bij mij in de kast te pronken, alleen heb ik de witte Sud.

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
De 147 GTA is een leuk en mal ding.
Fijne Busso-motor en tijdloze lijnen. Alleen zoals Italianen dat kunnen
Fijne Busso-motor en tijdloze lijnen. Alleen zoals Italianen dat kunnen

- Mr. Dj M.
Had je bewust gekozen voor wit?Bert schreef:Prachtig. De Alfaliefhebber wordt wel verwent de laatste tijd met de mooie modellen die er bijkomen in 1:18.
Ja, vroeger stond er één bij mijn oma in de straat, dus ook om nostalgische redenen heb ik voor wit gekozen. En witte auto's hadden altijd al mijn voorkeur, ook toen wit nog niet zo populair was als nu.Mr. Dj M. schreef:Had je bewust gekozen voor wit?Bert schreef:Prachtig. De Alfaliefhebber wordt wel verwent de laatste tijd met de mooie modellen die er bijkomen in 1:18.
- Mr. Dj M.
Re: Mr. Dj M. --> 1:18 BMW 1M + CLS 63 AMG "Shooting Brake"
Bedankt allemaal weer voor de commentaren
Deze week nieuw pakketje ontvangen met twee nieuwelingen van GT-Spirit. Gisteren was het tijd voor perfectioneren en de CLS kreeg dan ook andere kentekenplaten aangemeten. Dat wit was veel te opvallend en te dominerend en dus maakte ik negatieve platen, en zette ze vast gezet met Pritt stift (en dus zonder schade weer verwijderbaar).

Ik deed de oranje hiervoor de deur uit, maar had deze frozen grey nog niet ontvangen. Al met al een klein gokje, maar zeer tevreden met de uitstraling van dit exemplaar!
- BMW 1M

- Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake

Deze week nieuw pakketje ontvangen met twee nieuwelingen van GT-Spirit. Gisteren was het tijd voor perfectioneren en de CLS kreeg dan ook andere kentekenplaten aangemeten. Dat wit was veel te opvallend en te dominerend en dus maakte ik negatieve platen, en zette ze vast gezet met Pritt stift (en dus zonder schade weer verwijderbaar).

Ik deed de oranje hiervoor de deur uit, maar had deze frozen grey nog niet ontvangen. Al met al een klein gokje, maar zeer tevreden met de uitstraling van dit exemplaar!
- BMW 1M

- Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake

-
- Moderator
Fijne details op de modellen zeg
.
De Mercedes heeft een erg fijne lak(kleur) en ook de velgen zien er zeer strak uit.

De Mercedes heeft een erg fijne lak(kleur) en ook de velgen zien er zeer strak uit.

- NetForce84
- Moderator
Geef mij maar de mercedes 

Die CLS is wel een echte 'looker'. 

De Mercedes springt er voor mij ook uit. De witte bekleding is ook een mooi contrast met de buitenkant.
Nice additions Martin, esp. the grey 1M 

Bye
Faultier
Faultier
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Heb de CLS zelf ook gekocht, wat een prachtig model in deze kleurstelling!
- Mr. Dj M.
Goed om te lezen dat de CLS bij iedereen ook zoveel los maakt, zeker mede dankzij de kleuren combinatie gewoon een zeer aansprekend model!
@Faultier: The 1M is send back today, because of small paint errors (not that well visable on the smal resolution pictures). Hopefully I'll get a good model back soon.
@Faultier: The 1M is send back today, because of small paint errors (not that well visable on the smal resolution pictures). Hopefully I'll get a good model back soon.