Eigenlijk geen update,
maar heb éindelijk een model gevonden waar ik meer dan 3 jaar naar op zoek ben geweest.
Het blijft een héérlijk gevoel als je hem dan "scoort"......(was trouwens ook de éérste keer dat ik hem in al die tijd tegenkwam, dus "hole in one").
Het is een kitje van Competition 43 van Huub Vermeulen en Fred Frankenhout met hun Opel Commodore Gr.2 uit 1975.
Ik heb eventjes deze foto van Gerben "geleend" om te laten zien hoe hij moet gaat worden.
Verder een verdomd interessante email gehad van Hans Dorrestijn Vriesburgh BV, of ik geen interesse had om een modelversie te maken van de Porsche 997 GT3 (Dutch Supercar Challenge) die gereden wordt door Duncan Huisman & Edo de Vries. Hier heb ik wel oren naar.
Vooral omdat ik er meteen een hele pak foto's + info erbij heb gekregen om hem ook daadwerkelijk te maken.
Indien er meerdere leden zijn die ook interesse hebben in eventueel zo'n model, stuur je maar een emailtje. Zit er namelijk aan te denken om er een hele kleine 1:43 serie ervan te maken. (max 5 stuks).

Ben nu op zoek of er al een geschikte donorauto verkrijgbaar is met de juiste velgen en met een beetje geluk ook al in het wit.