Powersprint Update 04-09: F458 Hankook (pag. 97)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

hé wist niet dat ze een serie van JB aan het uitbrengen waren :oops:

zeker een leuk item om te verzamelen, ziet er mooi uit :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Powersprint schreef:Ik ben inderdaad al de britse en franse ebay sites af aan t zoeken Ricardo. Maar een probleem is dat ik geen credit card heb, dus niet met paypal kan betalen. Dat maakt het wat lastiger, maar ik hoop ze toch nog ergens voor een goed prijsje te kunnen vinden :thump_up:
Ik heb ook geen creditcard net als Fish al zegt, voor de Nederlandse Paypal heb je geen creditcard nodig :thump_up: :worshippy:
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Ricardo schreef:[..]

Ik heb ook geen creditcard net als Fish al zegt, voor de Nederlandse Paypal heb je geen creditcard nodig :thump_up: :worshippy:
Dan moet ik dat toch eens snel gaan uitvogelen hoe het precies werkt :D Bedankt heren voor de tip :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Powersprint

Vandaag weer een nieuw model binnen gekregen. Dit keer eindelijk weer eens 'n 1:18 model :D Maar evengoed wel uit de James Bond serie. Deze keer de toch zeer gewilde Lotus uit "the Spy who Loved me", en dan wel de versie die je ook om kunt bouwen tot onderzeëer. Het is echt een prachtig model, en alles paste precies waar het hoorde :thump_up:

Zelfs de nummerplaat achter kan omhoog geklapt worden en er zit een extra kapje over de motor :worshippy:

Hieronder de foto's:

Afbeelding

Hier is het extra motorkapje en de omhoogklappende nummerplaat goed te zien. Net zoals het omhoogkomende raketcompartiment aan de voorkant
Afbeelding

Het ietwat eenvoudige interieur, maar dat hoort wel bij deze auto van die tijd :wink:
Afbeelding

En hier de "gewone" straatversie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Arno
Afbeelding
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Dit vraagt gewoon voor Beach-shots :mrgreen:
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Heel gaaf model die submarine :worshippy: :worshippy: :worshippy: ik heb er zelf ook vaak naar gekeken maar nooit aangeschaft, maar nu ik jouw foto's zie begint het toch weer te kriebelen. :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

mooie foto's van een mooie wagen
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Weer een mooie Bondracer toegevoegd powerS :thump_up: zeer knap dat je zowel het gewone als het submarinemodel in je bezit hebt.Het model heeft mij ook al dikwijls tot aankoop doen twijfelen , maar dan toch beslist om het bij de Astons te houden.Bij het verzamelen moet je dan ook eens af en toe de lijnen kunnen trekken.
Bondracer :thump_up:
Powersprint

Bondracer schreef:Weer een mooie Bondracer toegevoegd powerS :thump_up: zeer knap dat je zowel het gewone als het submarinemodel in je bezit hebt.Het model heeft mij ook al dikwijls tot aankoop doen twijfelen , maar dan toch beslist om het bij de Astons te houden.Bij het verzamelen moet je dan ook eens af en toe de lijnen kunnen trekken.
Bondracer :thump_up:
Daar heb je zeker gelijk in Bondracer. Dit zal denk ik ook mijn laatste 1:18 model van James Bond worden, omdat het mij anders ook te duur wordt. Het enige 1:18 model dat ik er nog ooit aan toe wil voegen ( mits deze niet al te prijzig is) is de Oranje Lotus met ski's achterop. Maar aangezien deze zeer lastig te vinden zijn, ben ik er bang voor...

En Mont, dit is echt een schitterend model! Alleen zou ik als je hem aanschaft goed de overweging maken van welke fabrikant je de submarine aanschaft. Wil je direct de gewone en de sub in één koop, dan kies je zoals mij voor de Joyride. Wil je echter alleen maar de Submarine, dan zou ik voor de AutoArt gaan :thump_up:

De rest trouwens ook bedankt voor de reacties :D
Afbeelding
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Zeer leuk model :thump_up: . Heb hem een keer kunnen kopen voor 35 euro, heb er nu spijt van als ik de foto's zie :oops:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Powersprint

Kyoshofan schreef:Zeer leuk model :thump_up: . Heb hem een keer kunnen kopen voor 35 euro, heb er nu spijt van als ik de foto's zie :oops:
Ik kon hem ook niet laten staan voor €45,- incl. verzenden. En ben blij dat ik dat gedaan heb :thump_up:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Een prima model inderdaad, heb zelf ook beide modellen van Autoart en heb deze dus in het chroom. Echt een prachtige aanwinst :thump_up:
Powersprint

wousmous schreef:yo,

Heb je m al zwemles gegeven? Benieuwd wat ie doet!

Mooi ding!!

:thump_up:
Hij zonk als een baksteen :mrgreen: haha! Neej, ik denk toch maar niet dat ik hem bij ons in de vijver tussen de vissen laat ronddobberen :wink:

En tot mijn grote verassing kwam de buurman net nog een pakje afgeven van gister. De bye bye keke Calibra 1:43 die PORSCHE me had toegestuurd. Dus daar wilde ik hem hartelijk voor bedanken! Bij deze :thump_up:

Foto's: ( sorry voor de slechte kwaliteit maar het is inmiddels al donker:D)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Al goed dat ik soms meerdere keren per dag naar de Privé Collecties surf - als ge al met updates 's middags en 's avonds begint :mrgreen: :lol: Goe bezig !
Powersprint

Diciotto schreef:Al goed dat ik soms meerdere keren per dag naar de Privé Collecties surf - als ge al met updates 's middags en 's avonds begint :mrgreen: :lol: Goe bezig !
Tsja, je moet wat als student he :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie