zeker een leuk item om te verzamelen, ziet er mooi uit

Ik heb ook geen creditcard net als Fish al zegt, voor de Nederlandse Paypal heb je geen creditcard nodigPowersprint schreef:Ik ben inderdaad al de britse en franse ebay sites af aan t zoeken Ricardo. Maar een probleem is dat ik geen credit card heb, dus niet met paypal kan betalen. Dat maakt het wat lastiger, maar ik hoop ze toch nog ergens voor een goed prijsje te kunnen vinden
Daar heb je zeker gelijk in Bondracer. Dit zal denk ik ook mijn laatste 1:18 model van James Bond worden, omdat het mij anders ook te duur wordt. Het enige 1:18 model dat ik er nog ooit aan toe wil voegen ( mits deze niet al te prijzig is) is de Oranje Lotus met ski's achterop. Maar aangezien deze zeer lastig te vinden zijn, ben ik er bang voor...Bondracer schreef:Weer een mooie Bondracer toegevoegd powerSzeer knap dat je zowel het gewone als het submarinemodel in je bezit hebt.Het model heeft mij ook al dikwijls tot aankoop doen twijfelen , maar dan toch beslist om het bij de Astons te houden.Bij het verzamelen moet je dan ook eens af en toe de lijnen kunnen trekken.
Bondracer
Hij zonk als een baksteenwousmous schreef:yo,
Heb je m al zwemles gegeven? Benieuwd wat ie doet!
Mooi ding!!