My Collection : upd. 24/10 Kyosho Ferrari 328GTB :-o
- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
ziet er goed uit 

==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
- Montezemolo
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook een Brabus SLK gemaakt voor eigen collectie. (S2000's waren voor 2 vrienden van mij).
Ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te gaan tunen. De wagens MOETEN er nog origineel uitzien, allez origineel getuned dan
Voor mij primeert dus de realistische uitstraling boven het ombouwen zelf.
Brabus S6.2 met BBS LeMans alu velgen.

Ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te gaan tunen. De wagens MOETEN er nog origineel uitzien, allez origineel getuned dan

Voor mij primeert dus de realistische uitstraling boven het ombouwen zelf.
Brabus S6.2 met BBS LeMans alu velgen.

- Montezemolo
- Contacteer:
- Maasmodels
Mijn TechArt GT Street is ook klaar eigenlijk. Heeft samen met een mooie Kyosho F40 een plekje gekregen in mijn leefruimte.
Oja de zwarte in het midden van de kast is een nieuw projectje... een Porsche Cayman S met TechArt velgen.
Man man man is dat een super duo!
Moet wel es tijd maken om enkele mooie plaatjes van te schieten op mijn gebruikelijke locaties.
AutoProShop Porsche 991 996 Turbo TechArt

Oja de zwarte in het midden van de kast is een nieuw projectje... een Porsche Cayman S met TechArt velgen.
Man man man is dat een super duo!

Moet wel es tijd maken om enkele mooie plaatjes van te schieten op mijn gebruikelijke locaties.
AutoProShop Porsche 991 996 Turbo TechArt

Klopt, ik kon het model velgen (zoals op de echte wagen) niet vinden in de juiste maat... mocht een tikkeltje groter zijn geweest maar het valt allemaal wel nog mee.Ricardo schreef:[..]
Zo denk ik er ook over. De zwarte staat denk ik ook iets te laag bij de grond als je het mij vraagt

Moet wel toegeven dat de grijze iets realistischer is dan de zwarte MAAR de lip van de achterste velgen zijn dan weer iets te breed. Heb de eigenaar v/d grijze zelf laten kiezen en dit was zijn keuze van configuratie zodus

- coolpappa04
Momenteel ben ik eentje volledig aan het demonteren, de bedoeling is een witte TechArt GT Street XL te maken. AutoProShop zou ermee uitkomen maar de plannen zijn in de koelkast terecht gekomen ginderachter in Azië.
Dus maak ik mij er zelf eentje.
Dus maak ik mij er zelf eentje.

Laatst gewijzigd door XiPHiAS op wo 26 sep 2007 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.