rsh_scuderia schreef:Das weer een flink pakketje geweest aan de deur
Spaar je alle 1:18 uitgebrachte Ferrari's, of ga je voor het 1 model per kleur idee?
Het verschil tussen de Foundation en Elite series van Hotwheels vind ik namelijk wel erg groot

Ik spaar alleen 1:18 modellen van Ferrari. En daar probeer ik zoveel mogelijk verschillende modellen van te verzamelen. Maar ik kies er ook vaak voor om een model in andere kleuren te kopen. Voorheen wilde ik alleen maar rode modellen. Maar het is me opgevallen dat juist de gele modellen ook erg mooi kunnen zijn. De 612 is in champagne kleur weer mooier dan de rode. Toch blijft hoofdzakelijk rood de voorkeur keuze, mits deze ook zo zijn uitgebracht.
Als voorbeeld kan je de 575 Zagato ook in rood kopen, maar deze is echter alleen in Duo-tone grijs/zilvergrijs uitgebracht. Dus die koop ik niet in rood. Dat wil zeggen voorlopig niet.
Ik heb nog wel een aantal modellen in bestelling:
250 GTO Lusso Hot Wheels Elite 1:18 Blauw
328 GTS Kyosho 1:18 Rood
360 Challenge Bburago 1:18 Rood
360 Challenge Bburago 1:18 Blauw
365 GTB/4 Daytona Kyosho 1:18 Rood
430 Scuderia Hot Wheels Elite 1:18 Rood
430 Scuderia Hot Wheels Elite 1:18 Blauw
F430 Hot Wheels Elite 1:18 Rood
575 GTC 2004 Kyosho 1:18 Rood
575 GTC 2004 Kyosho 1:18 Geel
575 GTZ Zagato 2006 Hot Wheels Elite 1:18 Zilver
612 Sessenta Hot Wheels Elite 1:18 Zwart/Grijsmetallic
Mondial 8 1980 Hot Wheels Elite 1:18 Rood
500F2 CMC 1:18 Rood (deze had ik al, maar er is een fotolijst opgevallen dus Total-Loss!!!)
Ik heb nog absoluuut geen idee wanneer deze allemaal gaan binnen komen. Sommige modellen zijn al in reservering voor februari, maar de meeste verwacht ik de komende weken als de leveranciers hun data aanhouden. Als al deze modellen binnen zijn dan staat de teller op 129 modellen! En dat in nog geen twee jaar! Toen had ik er maar 13!
Het zal nu wel een beetje rustiger gaan nu ik getrouwd ben en we toch wat moeten gaan sparen voor de toekomst. Maar goed, ik kan hier voorlopig aardig mee vooruit. In januari ga ik alle modellen opnieuw fotograferen zodat ze allemaal in de zelfde stijl zijn gefotografeerd. Dan maak ik er een fotoalbum van. Een leuk overzicht tot aan 2008!