Pasmaar: Ferrari 1:18 collectie Update 05-04-2010 met foto's

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
pasmaar

Bericht door pasmaar »

Montezemolo schreef:Tsja, wat zal ik zeggen helemaal mijn smaak, wilde je met die 430 niet wachten op de Elite versie of komt die ook nog :?: al met al weer een schitterende update met bijzonder mooie foto's :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Bedankt voor de complimenten!

De beide elite versies (rood en pista) staan al een aantal weken in reservering. Dus die gaan er nog komen.
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Afbeelding
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Een dubbele :thump_up: voor deze update met zelfs enkele "briljanten" erbij. :wink:
rpi
Schaal: 1:18

Bericht door rpi »

Zeer mooi!!!!!!!!!!
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D knap en nog eens knap :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche

Bericht door Porsche »

:doh: Mooie modellen zo op de foto :doh: Bijna zoals die eva's in die boekjes :shifty:
Kom nu de volgende 10(modelauto's hé ) zo mooi op de foto :mrgreen: :thump_up:
Autofan

Bericht door Autofan »

Knappe update! :drool: :worshippy: Mooie foto's ook trouwens. :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Das weer een flink pakketje geweest aan de deur :thump_up:

Spaar je alle 1:18 uitgebrachte Ferrari's, of ga je voor het 1 model per kleur idee?
Het verschil tussen de Foundation en Elite series van Hotwheels vind ik namelijk wel erg groot :shock:
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

Flinke update! Prachtige modellen en net zo mooie foto's :worshippy: Dat zien we graag :drool:
pasmaar

Bericht door pasmaar »

rsh_scuderia schreef:Das weer een flink pakketje geweest aan de deur :thump_up:

Spaar je alle 1:18 uitgebrachte Ferrari's, of ga je voor het 1 model per kleur idee?
Het verschil tussen de Foundation en Elite series van Hotwheels vind ik namelijk wel erg groot :shock:
Ik spaar alleen 1:18 modellen van Ferrari. En daar probeer ik zoveel mogelijk verschillende modellen van te verzamelen. Maar ik kies er ook vaak voor om een model in andere kleuren te kopen. Voorheen wilde ik alleen maar rode modellen. Maar het is me opgevallen dat juist de gele modellen ook erg mooi kunnen zijn. De 612 is in champagne kleur weer mooier dan de rode. Toch blijft hoofdzakelijk rood de voorkeur keuze, mits deze ook zo zijn uitgebracht.

Als voorbeeld kan je de 575 Zagato ook in rood kopen, maar deze is echter alleen in Duo-tone grijs/zilvergrijs uitgebracht. Dus die koop ik niet in rood. Dat wil zeggen voorlopig niet.

Ik heb nog wel een aantal modellen in bestelling:

250 GTO Lusso Hot Wheels Elite 1:18 Blauw
328 GTS Kyosho 1:18 Rood
360 Challenge Bburago 1:18 Rood
360 Challenge Bburago 1:18 Blauw
365 GTB/4 Daytona Kyosho 1:18 Rood
430 Scuderia Hot Wheels Elite 1:18 Rood
430 Scuderia Hot Wheels Elite 1:18 Blauw
F430 Hot Wheels Elite 1:18 Rood
575 GTC 2004 Kyosho 1:18 Rood
575 GTC 2004 Kyosho 1:18 Geel
575 GTZ Zagato 2006 Hot Wheels Elite 1:18 Zilver
612 Sessenta Hot Wheels Elite 1:18 Zwart/Grijsmetallic
Mondial 8 1980 Hot Wheels Elite 1:18 Rood
500F2 CMC 1:18 Rood (deze had ik al, maar er is een fotolijst opgevallen dus Total-Loss!!!)

Ik heb nog absoluuut geen idee wanneer deze allemaal gaan binnen komen. Sommige modellen zijn al in reservering voor februari, maar de meeste verwacht ik de komende weken als de leveranciers hun data aanhouden. Als al deze modellen binnen zijn dan staat de teller op 129 modellen! En dat in nog geen twee jaar! Toen had ik er maar 13!

Het zal nu wel een beetje rustiger gaan nu ik getrouwd ben en we toch wat moeten gaan sparen voor de toekomst. Maar goed, ik kan hier voorlopig aardig mee vooruit. In januari ga ik alle modellen opnieuw fotograferen zodat ze allemaal in de zelfde stijl zijn gefotografeerd. Dan maak ik er een fotoalbum van. Een leuk overzicht tot aan 2008!

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Afbeelding
schumifan

Bericht door schumifan »

500F2 CMC 1:18 Rood (deze had ik al, maar er is een fotolijst opgevallen dus Total-Loss!!!)
Dat is behoorlijk kl*te. Ik hoop niet dat dat ooit bij mij gebeurd. Maar he... heb je misschien foto's? :oops: :angel:

En is hij echt niet meer te repareren, of anders een mooie crashdiorama van maken?
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Schitterende update zeg :D Enne, dat heb je goed gedaan, je modellen maal 10 in 2 jaar :thump_up: Erg mooie foto's ook!
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

:shock: :shock: :shock: WOW, dat ziet er heel erg strak uit met die achtergrond. :worshippy: :worshippy:
Wil je eens een foto van de opstelling maken hoe je de foto's maakt, ik loop met dezelfde plannen rond om een fotoboek te maken.

Met die CMC is natuurlijk erg :cry: Zal je zien dat dat nooit bij een Bburago van 15 euries gebeurt, maar net toevallig met die van 200 :?
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

wow, weer een hele wastlijst die eraan komt...

nog iedeen met die totall losse cmc??? misschien een crash diorama...

anders mag je hem wel aan mij geven hoor, een mooie diorama maken is nooit verkeerd weg gelegd... :twisted:

greetz,

jerico
Afbeelding
pasmaar

Bericht door pasmaar »

schumifan schreef:
Dat is behoorlijk kl*te. Ik hoop niet dat dat ooit bij mij gebeurd. Maar he... heb je misschien foto's? :oops: :angel:

En is hij echt niet meer te repareren, of anders een mooie crashdiorama van maken?
Ja, dit was echt een stemmings-killer! Maar ja, het is gebeurd. De schade in voornamelijk oppervlakkig. 2 diepe krassen, 1 tot op het metaal en de ander net niet, maar wel door het logo. Polijsten lost in dit geval niets op. De spiegel is afgebroken, maar nog wel terug te lijmen. Maar ook de spiegel heeft lakschade tot op het metaal. En het chassis is nu krom. Kortom niet erg best. Maar ik heb er al wel een leuk idee voor!

CMC heeft een vreselijk hoog detail in dit model, ook onderhuids is er veel te zien. Mijn idee is dan ook het model te strippen van al zijn plaatwerk en hem naast het nieuwe model te zetten. Zo heb je meteen zicht op de details onder al het plaatwerk. Lijkt me echt gaaf! Daar ga ik dan zeker een foto van plaatsen.

Afbeelding
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

pasmaar schreef:[..]
CMC heeft een vreselijk hoog detail in dit model, ook onderhuids is er veel te zien. Mijn idee is dan ook het model te strippen van al zijn plaatwerk en hem naast het nieuwe model te zetten. Zo heb je meteen zicht op de details onder al het plaatwerk. Lijkt me echt gaaf! Daar ga ik dan zeker een foto van plaatsen.
:thump_up: :worshippy: Dat is een goed idee, net zoiets als de birdcage van Exoto :drool:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Plaats reactie