Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
model1op43 schreef:Ziet er goed uit Peter, complimenten. Ik 'krijg' ze 18 december. Dat worden nog 3 zware weken
Haal je ze zeker op de forum meeting? Kijk maar af en toe naar de foto's van mij. 600 euro voor een Dinky Toys, dat is niet mijn pakkie aan. Ik probeer ze onder de 50 euro te vinden. Ik wacht op 5-12, want er is een Londense taxi op mijn lijstje van Dinky Toys .
Dat zijn strakke nieuwe aanwinsten Peter mijn bewondering voor de lotus heb al eens eerder betuigd en das hierbij ongewijzigd maar die Nissan mag er ook best wezen!!
Peter Parker schreef:Nieuwe aankopen op Le Mans en Nederlandse rijders gebied. De Lotus Elise is van Jan Lammers en Mike Hezemans (Spark) en de Nissan van Arie Luyendijk. (IXO)
Die Lotus is wel heel erg tof, een grote favoriet van mij toen hij nog meedeed in de races [helaas was hij niet al te betrouwbaar ]
Mijn restauratie klus. Ik heb rupsbanden, banden, een takelhaak, vuurmond van MK Models ontvangen. Daarnaast nog een bagage rek voor mijn station van vorige week en een stuurwiel voor mijn mijn mini. Tevens een oprijklep voor een race transporter van lesney.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 30 nov 2004 18:49, 5 keer totaal gewijzigd.
Tim schreef:Dus je kunt weer aan de slag? En ga je ze weer in nieuwstaat brengen of alleen "technisch" in orde maken?
Deze 2 heb ik goedkoop via ebay als opknappers gekocht. Ze zijn zo ver heen dat ik ze beiden ga spuiten en de hijskraan ga ik ook weer technisch (het hijsmechanisme) in orde maken. Het mobile kanon was nog technisch in orde. De loop kan via een draaimechanisme achter omhoog en omlaag, tevens zit er een veermechanisme in om projectielen te schieten en die werkt ook nog.
Deze heb ik nu gespoten en de rupsbanden vastgemaakt met de loopmond. Hoewel ik wel wat militaire voertuigen heb ben ik nooit in het leger gegaan.
Dit is mijn race transporter van Lesney met de nieuwe oprij plaat van MK Models. Op de zijkant staat Le Mans, Sebring, Silverstone en Nurburgring. Misschien herken je dit model nog, als je een wrakje thuis hebt met daarin nog het binnen werk met stoelen en stuur, dan neem ik die graag van je over om de mijne verder op te knappen. De Brabham erachter is van Bestbox, een Nederlands merk, wat destijds door gehandicapten werd gemaakt. Er is ook nog een link naar Dinky Toys, omdat zij ook van die kleine wagentjes voor Dinky Toys maakten.
Vandaag kreeg ik via de post een Lola van Solido, waarin Gijs van Lennep het jaar na zijn winst met Ickx in reed op Le Mans. Ik had eerst het nummer op de voorgrond, maar dat bleek het verkeerde nummer (7) en Gijs reed in 8. Gelukkig wilde Ayrton met me ruilen en hieronder allebei op de foto.
Peter Parker schreef:Vandaag kreeg ik via de post een Lola van Solido, waarin Gijs van Lennep het jaar na zijn winst met Ickx in reed op Le Mans. Ik had eerst het nummer op de voorgrond, maar dat bleek het verkeerde nummer (7) en Gijs reed in 8. Gelukkig wilde Ayrton met me ruilen en hieronder allebei op de foto.
Leuke switch Peter.
Ik las ergens dat Bizarre (Spark) het model ook in productie gaat nemen.