al gaat mijn voorkeur toch wel naar de Shelby. erg mooi model

Heb deze ook enkel in wit met blauw
Een 1967 GT350 in wit met blauw? Met die andere (chroom met zwart) velgen?manowar schreef:Twee erg fraaie aanwinsten![]()
![]()
al gaat mijn voorkeur toch wel naar de Shelby. erg mooi model![]()
![]()
Heb deze ook enkel in wit met blauw
Van die rode Corvette moet je houden, ik vind hem ook machtig! vooral in die ''Gasser'' stijl! De echte deed trouwens 10.60 op de kwartmijl(!).rudie20vt schreef:heerlijke modellen en de rode is echt de topper vind ik.![]()
Was dat maar zo, zeker als dat gratis was!FordMustangGT schreef:Jij hebt volgens mij ook een lopende band naar je huis liggen![]()
Twee erg fraaie Amerikanen weer, hoewel de Pontiac ook erg gaaf is gaat mijn voorkeur uit naar de Corvette
Ik denk dat soldaten die er langer zitten inderdaat hun auto meenemen.FordMustangGT schreef:((Ff tussen haakjes, misschien dat toevallig iemand het antwoord weet) Nemen die Amerikanen die daar gestationeerd zijn hun eigen auto's mee naar Duitsland? Want in de omgeving zag je echt redelijk wat Amerikaanse auto's rijden, wel op Duits kenteken. Zoals echt Amerikaanse Ford's (met die chromen grills), Scions, Saturns, veel Jeeps en Dodges, zoals de Charger, Lincols, Mercury's en zo kan ik nog wel doorgaan...)