fabrikant van de RUF is SparkFerrarifan schreef:Wat een supermachineWie is de fabrikant, AA

fabrikant van de RUF is SparkFerrarifan schreef:Wat een supermachineWie is de fabrikant, AA
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
True, maar geloof me: als je dit model in je handen hebt, maak je je daar echt niet meer zo druk om.marco71 schreef:schitterende wagen![]()
vind het alleen jammer dat er nog steeds fabrikanten zijn de een sealt body model maken
had je al gezegd toch?Porsche schreef:Heel mooie aanwinst SCF![]()
En wat staat er zo al op die lijst?SupercarFan schreef:had je al gezegd toch?Porsche schreef:Heel mooie aanwinst SCF![]()
nee joh, thx
en iedereen thx voor jullie reacties
Helaas is de Porsche Carrera GT de laatste modelauto die ik dit jaar koopmaarja volgend jaar gaat het gewoon door
heb al een lijst gemaakt met auto's die ik volgend jaar wil kopen
hier is die lijstAutofan schreef: En wat staat er zo al op die lijst?Misschien breng je me wel weer op ideeën.
waar slaat dat nou weer op?Niek-106 schreef:Kun je niet beter eerst het model aanschaffen en foto's maken, dan pas kun je spreken van een update.
Ik persoonlijk word er een beetje moe van dat er steeds gezegd word dat er een update is, maar er in werkelijkheid nog helemaal niks is besteld.
Nogmaals, mijn eigen mening....
Niek