Bugatti's collectie: eerste Fronti-Art (uniek!!!)
Re: Bugatti's collectie: eerste Fronti-Art (uniek!!!)
Mooi model met een mooi verhaal. Ik zie veel reacties over geld en hoeveel die waard zou worden, maar ik zou zo'n mooi model met helemaal zo'n mooi verhaal nooit verkopen, die waarde zou me geen snars interesseren.
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Het gaat niet zozeer om de geld waarde, maar het feit dat je het model een stuk voordeliger kan aanschaffen. Voor dat bedrag is het zeker met handtekening een geweldig bezit! Als je die handtekening niet krijgt en dan nog steeds voor minder dan 300 het model niet hebt, dan betekent dat normaal gesproken dat je hem laat staan en dus niet in huis hebt.niva schreef:Mooi model met een mooi verhaal. Ik zie veel reacties over geld en hoeveel die waard zou worden, maar ik zou zo'n mooi model met helemaal zo'n mooi verhaal nooit verkopen, die waarde zou me geen snars interesseren.
Zo is ook de resin Pagani een geweldig model, maar tegen de prijzen die ze er voor vragen laat ik hem staan.....
Wat een supergaaf model van een bijzondere wagen. Leuk dat je de schepper ook nog hebt mogen ontmoeten. Zo'n verhaal zal je inderdaad altijd bij blijven. Is weer wat anders als een Ebay-bulk aankoop!
gr.
Mike
gr.
Mike