Alvast bedankt,
Abejacob
Ik zou er dan ook Uv werende folie opplakken maar waar is dat in hemelsnaam te krijgen.

Markopolo schreef:[..]
Geef is een goed argument dan
Als ik de volglas vitrine van Ikea ziet staan (Detolf voor de kenners) kan je van alle kanten je model bekijken, met die van de Leen (nee, niet van Frisia
) kan je maar aan 3 kanten kijken en die kost het dubbele
Enig minpuntje aan die Detolf is dat hij net zo stofdicht als de Leenbakker kast is, niet dus
abejacob schreef: omdat er een optie op de site staat een spot van 40kw.
abejacob schreef:Is 40KW veel dan????? Maar mijn vraag was of iemand ervaring met de silsily vitrines had?????
Ik had het verkeerd gelezen het is 50KW.
Niels schreef:[..]
Ja, behalve dan dat je er 1/18 model per plank in kwijt kan, en ik geen 313 van die kasten kwijt kan in m'n kamer.
Ga je 2 van die dingen naast elkaar zetten ziet het er niet uit, en zie je nog minder van je modellen. En aangezien die dingen van mij staan toch tegen een muur heb ik genoeg aan 3 kanten bekijken. En dan heb je geen spiegel aan de achterkant wat weer vet lelijk is.
En een vergelijkbare kast van 60x30 heeft Ikea niet. Alleen een veeeeel duurdere en geen spiegelwand.
abejacob schreef:Ja je hebt gelijk Curbstone models maar is 50W veel in een vitrinekast???
Toegevoegd na 1 minuten:
Wat vinden jullie is een spiegelachterwand een vereiste in een vitrine.
abejacob schreef:Ja je hebt gelijk Curbstone models maar is 50W veel in een vitrinekast???
Toegevoegd na 1 minuten:
Wat vinden jullie is een spiegelachterwand een vereiste in een vitrine.