Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
In tegenstelling tot vele anderen blijf ik het toch een prachtige kleur vinden voor deze wagen . Het spat bijna van m'n beeldscherm af Met andere woorden: Prima aanwinst
Maarten super model, alleen de kleur valt me tegen. Jij vind het leuk om te zien dat jij zo vasthoudend bent om alle kleuren van deze wagen te kopen. Leuke aanwinst
Ik ben vandaag in Houten geweest en heb er mijn BMW GTR collectie weer copleet gemaakt.
Zijn dat nou chromen velgen? Of is dat zo met het fotograferen gekomen... Chroom past er niet echt bij vind ik
Het zijn idd chromen velgen. Alle Dealer modellen hebben zilvereb velgen met michelin belettering. De Minichamps versies hebben chromen velgen en naamloze banden
Ik heb altijd het ontwerp van deze auto leuk gevonden en kon hem in Duitsland kopen voor ?21,- (op tijd bieden, laatste seconde)
Alhoewel ik deze auto´s niet echt spaar, kon ik hem niet laten staan.
Het is trouwens een Action Performance 1/18, Coureur Jerry Nadeau, oplage van 2508 stuks
Mooi model maarten Zowel je misschien weet is action performance een onderdeel van minichamps. Je hebt het model voor een aardige prijs kunnen kopen zeg Hij is ook heel erg mooi gefotografeerd
ik zie Dexter en Deedee erop staan. Heeft ie echt zo gereden???
Yup. Melling is nou niet echt een succesvol team, Cartoon Network niet echt een grote sponsor. Dus rijden ze zo een paar keer per jaar mee.(tot 2002, dacht ik) Er zijn nog meer uitvoeringen, ook van de coureur met de beste naam ooit: lake Speed