Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
- hanzjepanzje
Ferrari F40 Bburago 1:18 Chroom (Bijenkorf Special) incl. originele verpakking
Heb ik al een tijdje, maar ben van plan hem te verkopen, wat is een redelijke prijs om te vragen?

Heb ik al een tijdje, maar ben van plan hem te verkopen, wat is een redelijke prijs om te vragen?
Laatst gewijzigd door Lassy op vr 15 jul 2005 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Als je een echte verzamelaar vind die zoiets wil kopen, zou je gerust 50 euro kunnen vragen. Daar heb ik ze vaak genoeg voor zien weggaan. Maar dan moet je wel even net zo iemand tegen komen. Erg vaak kom je deze in ieder geval niet tegen. Ik weet niet hoeveel de oplage is, maar dat weet vast iemand anders hier welFerrari F40 Bburago 1:18 Chroom (Bijenkorf Special) incl. originele verpakking

Reeël?? Direkt kopen!!!Ik heb net een bod gedaan op onderstaande Ferrari 312P daytona in nieuwstaat met orginele verpakking en bijbehorende pomp....
Ik heb de gevraagde 17,50 euro geboden...
is dit volgens jullie een beetje reeël??
Met origineel pompje zie je ze niet vaak meer.
Waar je wel even om moet denken met dat pompje is dat de rubber slangetjes daarvan vaak zijn uitgedroogt en dus op de uiteinden scheuren. Ook zitten er kleine grijze dopjes op de uiteinden (hoe heet zoiets? Vuldop?) en die missen vaak, omdat die er uit gaan vallen als het slangetje broos word! Gelimiteerd weet ik niet. Je ziet ze zo nu en dan wel op marktplaats verschijnen, maar dan meestal zonder doos en pomp.
Ik heb de wagen ondertussen al gekocht...
vond het zelf namelijk ook wel een koopje...
En wat die pomp betreft, voor dat slangetje dat scheurt gebruik ik als alternatief een slangetje waarmee de druk werd geregeld bij mijn oude tenisch lego spullen, dat lijkt precies om elkaar...
En die dop zie ik wel als hij er is... maar voor die dop verzin ik als ze er niet opzitten ook wel iets.... denk ik...
vond het zelf namelijk ook wel een koopje...
En wat die pomp betreft, voor dat slangetje dat scheurt gebruik ik als alternatief een slangetje waarmee de druk werd geregeld bij mijn oude tenisch lego spullen, dat lijkt precies om elkaar...
En die dop zie ik wel als hij er is... maar voor die dop verzin ik als ze er niet opzitten ook wel iets.... denk ik...

- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
W-J schreef:Ik heb geen idee wat de mclaren waard is. Volgens mij aardig veel.
Ik vraag me af wat de waarde is van de BMW E36 M3 GTR van Ut models. Het gaat dan wel om de zwarte straatversie.
Ik zou deze aan mijn verzameling willen toevoegen.
yuntanti.hp.infoseek.co.jp/minicar/car/BMW/bmw_2.jpg
Nou deze zijn wel aardig wat waard hoor. Zo rond de 100 euro ik heb er een aantal verkocht aangezien ik er drie van had!
Ferrari 330 P4 Jouef Evolution 1/18

Ik zou deze Ferrari 330 P4 van Jouef Evolution willen verkopen, alleen weet ik niet hoeveel deze nu waard is..
Toen ik zelf nog Ferraris verzamelde heb ik er 5a6 jaar geleden 2000 bef voor betaald ( 50 euro ) of dat nu te veel was of niet, daar is het dan alleszins toch te laat voor

Hij is wel in perfecte staat.
Iemand een ideetje hoeveel ik hier voor kan vragen?
Ook zou ik nog drie andere Ferraris willen verkopen, een 360 Modena van Hotweels in zn doos, een 550 Maranello van Maisto in zn doos en een F50 convertible zonder doos, ik per stuk daar 10 euro voor willen, lijkt mij geen overdreven prijs dachtek?