A1 Grand Prix

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
schummydekat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 06 apr 2004 21:31
Locatie: zeeuws vlaanderen

Bericht door schummydekat »

ik ben het eens dat als hij goed zat dat hij het recht had om uit te stappen.
maar dat hij uitgestapt is vind ik niet horen.
ik ben al een verstappenfan vanaf zijn f3 tijd dus weet een beetje hoe hij is tijdens een race.
maar ik denk ook dat als hij doorgereden was we hem in een crash hadden gezien.
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Markopolo schreef:Dank voor de bevestiging Fish :mrgreen:

Ehhh Boerk: Tis stiiiiiiil aan de overkant, tis stil aan de overkant!

Sorry, was een mega grote inkopper :oops:


Nou er moet nog veel water door de maas stromen wil 't hier stil zijn :roll: . Door die woorden van Lammers ga ik echt niet anders over Jos denken, ik ben niet zo'n "juichen bij succes en afkraken bij stommiteiten type" en dit wou ik graag zo houden :thump_up: .
Afbeelding
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Helaas verwijdert zonder verdere opgave van reden... dus alsjeblieft weer door mij geplaatst zonder verdere toelichting.

Wat meneer Verstappen doet moet ie zelf weten... maar als je kleine kinderen in mekaar slaat kun je wel nagaan dat dat je leven lang achtervolgt... zeker als je een 'beroemdheid' bent..


--------------------------------------------------------------------

Dus om even terug te vallen op de A1... ik zie graag als ik kijk een mooie en goede race de volgende keer... en natuurlijk zou het dan leuk zijn als Jos wat punten haalt... het allermooiste is natuurlijk dat je overal die oranje wagen voorbij ziet komen...
En dat hij dus echt Nederland op de wereldbol zet...
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

boerke04 schreef:[..]

Nou er moet nog veel water door de maas stromen wil 't hier stil zijn :roll: . Door die woorden van Lammers ga ik echt niet anders over Jos denken, ik ben niet zo'n "juichen bij succes en afkraken bij stommiteiten type" en dit wou ik graag zo houden :thump_up: .


Gij moet wel een hele grote plasser hebben :eh: Je staat er constant op :mrgreen:
Was maar een grapje hoor, alleen omdat je dat Hophophophophop, op zijn kantje van Rob Scheepers in je onderschift had staan, en daar was dit zinnetje ook van.

Sorry hoor :|
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Markopolo schreef:[..]

Gij moet wel een hele grote plasser hebben :eh: Je staat er constant op :mrgreen:
Was maar een grapje hoor, alleen omdat je dat Hophophophophop, op zijn kantje van Rob Scheepers in je onderschift had staan, en daar was dit zinnetje ook van.

Sorry hoor :|


:lol: :thump_up: Zit ik nu toch al sinds zaterdag op een reactie te wachten.... 8)

No hard feelings here hoor Polo :thump_up: Robbie is trouwens weg uit m'n onderschrift, iemand die met mijn provincie spot moet ik eigenlijk niet promoten :eh:.

Om maar weer even ontopic te gaan, op de site van de A1GP kun je nu stemmen voor de mooiste bolide. De winnaar krijgt dan in het weekend van de GP van China een fanaward uitgereikt, misschien kunnen we Nederland op deze manier nog aan een prijs helpen :thump_up: . Hier volgt de link:http://www.a1gp.com/vote/index.php indien dit spam is verwijderen jullie de link maar

Trouwens Polo, nog bedankt voor het compliment over m'n plasser 8) .
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik heb op de grote britten gestemd, ik vind de nederlandse livery namelijk niet echt spectaculair...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Heb op nederland gestemd, maar dat betekent niet dat ik de livery orgineel vind ofzo
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

1:18 24/7 schreef:Ik heb op de grote britten gestemd, ik vind de nederlandse livery namelijk niet echt spectaculair...


Vind de NL-livery ook niet super... maar Oranje wordt overal wel gezien als nationale kleur voor Nederland.
Maar gewoon helemaal oranje maken was wel te voor de hand liggend.

Heb zelf op China gestemd, mooie wagen...
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 2262
Lid geworden op: do 02 feb 2006 17:13
Schaal: 1:43
Locatie: Wijchen

Bericht door Wouter »

het is net of nederland en new zeeland 1 spuitbus hebben gebruikt
zelf vind ik zuid afrika het mooiste livery hebben
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Hehe het is eindelijk definitief:

A1 komt naar Zandvoort :thump_up:

Afbeelding


En wel op 1 oktober, de openingsrace van het 2e seizoen A1

(foto van een spandoek die op dit moment in China hangt)
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Sommige 1 april grappen zijn wél leuk! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Leek me ook eerst een 1 april grap :shock: Maleisie die wint...
Heb de race niet gezien dus ook niet wat er allemaal is gebeurd.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Wel wat actie maar toch minder dan normaal. Knappe race "weer" van Jos, alleen stom van die penalty, ik weet totaal niet wat er mis was want in mijn ogen stond Duitsland superslecht, maar tja. Kijk al uit naar 1 oktober en hoop dat Jos erbij gaat zijn, anders zal het toch niet zo een succes worden denk ik :).
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Yurinator schreef:Wel wat actie maar toch minder dan normaal. Knappe race "weer" van Jos, alleen stom van die penalty, ik weet totaal niet wat er mis was want in mijn ogen stond Duitsland superslecht, maar tja. Kijk al uit naar 1 oktober en hoop dat Jos erbij gaat zijn, anders zal het toch niet zo een succes worden denk ik :).


Ik denk dat bij de pitstop iets fout is gegaan, misschien twee man aan een wiel ofzo, Team Duitsland kreeg de drive through mijns inziens voor het blokkeren van Team Nederland tijdens de pitstop, want ze hadden hun wagen wel erg vreemd staan.

De hoofdrace vond ik wel vermakelijk, genoeg inhaalacties gezien en m'n complimenten voor Alex Yoong :thump_up: . Die kerel heeft dit weekend laten zien dat ie weldegelijk een aardig potje kan sturen :clap: .

Ik vraag me wel af of er tijdens het einde van de hoofdrace weer problemen waren met de wagen, want die Chinees liep toch wel erg ver weg. Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat er in China zoveel kaarten waren verkocht, dan vraag ik me toch af of de juiste datum wel op die kaartjes stond want ik zag niet echt veel mensen zitten op de tribunes :mrgreen: .

Edit: wederom versnellingsbakproblemen dus.
Afbeelding
Plaats reactie