7 euro per stuk, dus ik koos de 2 voor mij interessantste uit, de Toyota komt zeker nogFordMustangGT schreef:Twee leuke Top Gear creatiesMaar waar is de Toyota Pick-up?

7 euro per stuk, dus ik koos de 2 voor mij interessantste uit, de Toyota komt zeker nogFordMustangGT schreef:Twee leuke Top Gear creatiesMaar waar is de Toyota Pick-up?
Ik denk dat men het museum heeft gevraagd,nadat die geklaagd had dat men een "foute" uitgave had gemaakt om toestemming hun auto te gebruiken.Peter Parker schreef:Hoe kan het Jan dat je ook het goede nummer hebt? Museum uitgave?
Het is een driewielig voertuig dat bij de spoorwegen veelal werd gebruikt.chummy dj schreef:raar voertuig...presies wel een snuit van een trein...zelfs nog nooit gezien..
een trein is iets dikker, maar aangezien dit soort voertuigen veelal (90% of meer) voor de spoorwegen werd gebruikt is het niet onwaarschijnlijk dat men de stijling daarop heeft aangepast.chummy dj schreef:raar voertuig...presies wel een snuit van een trein...zelfs nog nooit gezien..
Dank je. Ik dacht ik laat maar alle functies zien, dan zie je waarom dit wagentje 30euro kostte. Voor dat geld een koopje, gezien de vele functies. De doos van het voertuig geeft de voertuiggegevens zelfs in het Nederlands aan (hebben we zoveel bosbouw dat het zich loont om die doos in het Nederlands te drukken?).jonnoT schreef:leuke up-dates , Jan