Het is wel spijtig dat altaya geen gat in de uitlaat maakt.

De dremel erin danthe_stig schreef:Het is wel spijtig dat altaya geen gat in de uitlaat maakt.
Ja hoor. Het model komt samen met een goedmakertje voor haar collectieFerrari10flrb schreef: hoop dat je verwondingen meevallen??
rpi schreef:De dremel erin danthe_stig schreef:Het is wel spijtig dat altaya geen gat in de uitlaat maakt.
Ik heb nog een versie van een hele brute Turbo Groep 5 staan. Heb daar onlangs nieuwe decals voor gekocht om er een Alitalia uitvoering van te makenmodel1op43 schreef:De Stratos is ook één van mijn favoriete rallye auto's aller tijden. Gelukkig is er ooit ook op bescheiden schaal mee geracet zodat ik een mooi alibi heb om er ook één in mijn kast te zetten
Zo één ?jonnoT schreef:Ik heb nog een versie van een hele brute Turbo Groep 5 staan. Heb daar onlangs nieuwe decals voor gekocht om er een Alitalia uitvoering van te makenmodel1op43 schreef:De Stratos is ook één van mijn favoriete rallye auto's aller tijden. Gelukkig is er ooit ook op bescheiden schaal mee geracet zodat ik een mooi alibi heb om er ook één in mijn kast te zetten
model1op43 schreef:
Zo één ?![]()