Ben ik met je eens. Vind hem mooier dan de IXO versie.Ferrari10flrb schreef:Blijven ook schitterende bakken die Astons van Spark
Alleen,...zie ik nu dat ik er nog antenne op moet maken voor op de kap.
Foutje van Spark dus.

Ben ik met je eens. Vind hem mooier dan de IXO versie.Ferrari10flrb schreef:Blijven ook schitterende bakken die Astons van Spark
Fruitcake schreef:Blijft een mooie formule wagen, jammer dat de nieuwe A1GP wagen een verbouwde Ferrari F2004 word
Gerben Olsder schreef:Fruitcake schreef:Blijft een mooie formule wagen, jammer dat de nieuwe A1GP wagen een verbouwde Ferrari F2004 word
jammer??![]()
![]()
wauw!!![]()
![]()
-Gerben-
Ben vandaag aan de ombouwen van een kleine serie A1GP's begonnen.Peter Parker schreef:Mooie wagens Matt en grappig dat je de A1tjes gaat ombouwen.
Decal is misschien niet het goede woord. Het is eigenlijk meer een soort van folie. Een stuk dikker en taaier dan een decal. AL met al verdient Amalgam een dikke pluim, want "joost" mag weten hoe ze dit zo perfect erop gekregen hebben. Alleen wat lastiger als je van plan bent dit te verwijderen, maar daar zal Amalgam het niet voor gedaan hebben.Peter Parker schreef:Ah dat had ik nog niet bedacht, maar logisch dat het 1 grote decal is. Ga je hem met die neus van team India maken?
Er komt een figuurtje in van Jos zoals we hem te weinig gezien hebben.ViperArry schreef:Was dat idee er dan?
Ga je de bodemplaat ook ombouwen?