[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Mercedes E320 & 770 K BUITENFOTOS!
De foto's zijn zeker weer geslaagd. Heb die station ook nog ergens in een doos staan 

Ze kwam niet uit Engeland volgens mij, tis gewoon Braunmercedes fan schreef:dat was idd één van zn benzen jah,AutoWolf schreef:Over die Zwarte oude school Mercedes: ,,Was that Hitler's car?''.
Heel mooi.
Wolf.
zn vriendin Eva Brown reed een Maybach..

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
- mercedes fan
mede forummers,
ik denk/weet bijna wel zeker dat ik opgelicht ben door wolter bader het ging om een mercedes SLR mclaren van CMC die wat 135 euro kostte tuurlijk vraag ik normaal een tel. nummer maar deze keer belde de beste man mij op zorg iig dat je niks bij hem koopt
ik denk/weet bijna wel zeker dat ik opgelicht ben door wolter bader het ging om een mercedes SLR mclaren van CMC die wat 135 euro kostte tuurlijk vraag ik normaal een tel. nummer maar deze keer belde de beste man mij op zorg iig dat je niks bij hem koopt
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- thebulldog
Dat zou wel erg klote zijn zegmercedes fan schreef:mede forummers,
Heb je misschien meer info zoals een mail, rek.nmmr, IP adres of iets anders? heb je contact gekregen via MP?
iig sterkte met het proberen van je geld of het model binnen te krijgen.
Re: Opgelicht Mercedes SLR CMC
Zo, dat is klote. Ook een telefoonnummer geeft overigens geen enkele garantie. Desnoods aangifte doen bij de politie.
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- mercedes fan
kunt dr niks aan doen t enige dat ik heb is woonplaats email en bank nr.
tsjaa zulke mensen komen zichzelf nog wel een keer tegen
tsjaa zulke mensen komen zichzelf nog wel een keer tegen

- mercedes fan
ook zeker voor jou nu kunne we t nie afhandelen met de W215 Cl600 en loopt me die ook nog misRicardo schreef:Zwaar kl*ten

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Valt wel mee toch ik heb hem nog steedsmercedes fan schreef:ook zeker voor jou nu kunne we t nie afhandelen met de W215 Cl600 en loopt me die ook nog misRicardo schreef:Zwaar kl*ten

Als je een woonplaats en naam hebt is ie te vinden. Wil je vader niet even een bezoekje aan deze persoon brengen? Zou ik wel doen als mij of mijn zoontje dit gebeurde. Dat geld moest dan goedschiks of kwaadschiks terugkomen.
- mercedes fan
dat wil me pa zekers te weten maar kan hem niet achterhalen zn naam is Wolter Bader woonachtend in Amersfoort misschien kunne jullie iets?rpi schreef:Als je een woonplaats en naam hebt is ie te vinden. Wil je vader niet even een bezoekje aan deze persoon brengen? Zou ik wel doen als mij of mijn zoontje dit gebeurde. Dat geld moest dan goedschiks of kwaadschiks terugkomen.

- thebulldog
Ik wil ook wel mee om je centen terug te halen hoormercedes fan schreef:dat wil me pa zekers te weten maar kan hem niet achterhalen zn naam is Wolter Bader woonachtend in Amersfoort misschien kunne jullie iets?rpi schreef:Als je een woonplaats en naam hebt is ie te vinden. Wil je vader niet even een bezoekje aan deze persoon brengen? Zou ik wel doen als mij of mijn zoontje dit gebeurde. Dat geld moest dan goedschiks of kwaadschiks terugkomen.

Ik ga ff dingen proberen uit te zoeken voor je
Latrssss
Damn, dat is wel erg kl*te Maurice
Het gaat hier om een hoog bedrag
Zijn advertenties kan ik ook niet meer vinden, anders kon je daar op het kaartje op marktplaats kijken en dan zag je in welke straat hij woonde. Zo had ik het ook gedaan met mijn Fordm Forty nine.
Weet je of hij nog meer verkoopt op marktplaats?, dan moet je ff een advertentie opzoeken

Zijn advertenties kan ik ook niet meer vinden, anders kon je daar op het kaartje op marktplaats kijken en dan zag je in welke straat hij woonde. Zo had ik het ook gedaan met mijn Fordm Forty nine.

Weet je of hij nog meer verkoopt op marktplaats?, dan moet je ff een advertentie opzoeken

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- mercedes fan
ik weet het je mag geen reclame maken maar zie hier zn laatste advertentie:
http://link.marktplaats.nl/217502789
http://link.marktplaats.nl/217502789