Formule 1 2010

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door TestaRossa »

Hier nog een pic..........

Afbeelding

Wat kun je hier nou van zeggen.........apart en bijzonder komen in mij op :wink:

Lijkt ergens wel op de Virgin bolide, alleen is de VR01 een stuk mooier. Deze bolide lijkt op het eerste gezicht ook alleen een "shell" als ik zo naar de sidepods kijk. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van de foto's liggen. Ben benieuwd naar de studio- en actiefoto's.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Wanneer is die zaaddodende winterstop weer voorbij en kan iemand me dan even wakker maken? :yawn:

Thanks! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

aerodnamisch beter dan Lotus of Virgin
En dat allemaal op het nakende oog :lol:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
TestaRossa
Contacteer:

Tsja, en Senna heeft al verklaard dat de nieuwe auto in de basis een seconde sneller moet zijn dan de andere nieuwe teams. Ondanks stalen (!) remmen en dat íe 20 kilo zwaarder is dan de rest. Het zal mij benieuwen.........
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
St. Paul

Bericht door St. Paul »

TestaRossa schreef:Tsja, en Senna heeft al verklaard dat de nieuwe auto in de basis een seconde sneller moet zijn dan de andere nieuwe teams. Ondanks stalen (!) remmen en dat íe 20 kilo zwaarder is dan de rest. Het zal mij benieuwen.........
Als hij 25% van de kwaliteiten van zijn oom heeft dan moet die seconde idd geen probleem zijn.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
TestaRossa
Contacteer:

St. Paul schreef:
TestaRossa schreef:Tsja, en Senna heeft al verklaard dat de nieuwe auto in de basis een seconde sneller moet zijn dan de andere nieuwe teams. Ondanks stalen (!) remmen en dat íe 20 kilo zwaarder is dan de rest. Het zal mij benieuwen.........
Als hij 25% van de kwaliteiten van zijn oom heeft dan moet die seconde idd geen probleem zijn.
Ik ga er inderdaad niet van uit dat het aan Senna gaat liggen, ik hoop echt dat hij wat kan laten zien en zo een plekje verovert bij een van de topteams. Uiteraard wel na bewezen diensten. :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Okee, de eerste Grand Prix 2010 achter de rug :cool: Kan nu niet zeggen dat het spannend was en veel kijkgenot opleverde :( Hoop niet dat dit de voorbode is voor de rest van het seizoen, want dan ga ik toch echt wat anders doen :wink:
rubberburner

Bericht door rubberburner »

Er komen wel spannender races dan deze. Er werd wel ingehaald, maar het circuit laat niet veel mogelijkheden toe. Ben geen fan van die Tilke circuits in ieder geval.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ferrari deed het aardig, maar hun motoren zijn nog niet helemaal gezond. Vettel had pech, maar nou ben ik geen Vettel fan, dus vond ik dat niet zo erg. Hij was wel van een hele andere klasse, gek dat Webber dat niet waar kon maken. Hamilton bofte met dit podium, maar hield in ieder geval Jens achter zich. Schumacher afgetroeft door zijn teamgenoot, dat zal zeer gedaan hebben. De nieuwkomers al Virgin en Hispania vielen tries uit, die hebben met Lotus nog een lange weg te gaan. Als de 107% regeling er weer komt dan zijn ze er niet bij. Webber had in de 2e en 3e bocht een rookgordijn, dat zal taktiek zijn geweest :mrgreen: Alonso zal blij zijn weg te wezen bij Renault. Schumacher ziet in zijn nieuwe teamkleuren er een beetje grijs en verwassen uit.
fish88

Bericht door fish88 »

Jammer dat Massa gas moest terruggeven in de laatste stint van de race, zijn pace zag er goed uit.

Erg mooi podium, met een knappe prestatie van Hamilton en een zeer respectabele comeback van Massa.

Race was wel redelijk te pruimen voor een Bahrain race, alleen wel jammer dat de opening niet in Melbourne was.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Geen spectaculaire race, maar 't gaf in ieder geval wel een beeld van hoe het er nu precies voor staat. Wat me op viel was dat Button en Webber nog geen deuk in een pakje boter reden ten opzichte van hun teamgenoten. 'T was ook een kleurloze race van Mercedes GP met matige prestaties, hopelijk vinden ze binnen korte tijd nog wat snelheid om 't Ferrari, Red Bull en McLaren wat moeilijker te maken.

Van de nieuwkomers hoeven we dit seizoen volgens mij niet veel te verwachten, als die 107% regel er komt vraag ik me af waarom ze überhaupt nog de moeite zouden nemen om mee te doen. Overigens zou ik 't ook een idioot besluit vinden als die regel er daadwerkelijk gaat komen: eerst koste wat kost nieuwe teams aantrekken om ze vervolgens met een nieuwe regeling meteen weer uit een aantal races te trappen...
Afbeelding
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

De eerste klap is uitgedeeld :dance: :worshippy:

Had het niet erg gevonden dat Vettel zou hebben gewonnen. De snelste moet winnen.
Maar het het is bekend dat de Redbull niet de meest betrouwbare auto is. Dat heeft ze vorig jaar de titel ook gekost. Webber reed tegenvallend. Kan een motor probleem zijn gezien de rookwolken.

Australie is mijns inziens een veel geschikter circuit om te openen. Dat circuit zorgt meestal voor spektakel.
De club achter Massa reeds vrij risicomijdend vond ik, maar dat komt ook door het tankverbod. Voordeel is wel dat men allemaal vrij dicht bij elkaar bleef.

In het middenveld was wel de nodige strijd. Dat had nog meer kunnen zijn als de Saubers niet zo snel uit gevallen waren en Kubica en Sutil niet achters te voren waren gegaan.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ben zo blij met mijn nieuwe HDD. Heel de race gezien in 20 minuutjes! :lol:

Blij dat de pole van Vettel niet verzilverd werd, zijn viezige wijsvingertjes hebben een irritant hoge irritatiefactor. :twisted:

Hamilton keurig 3e, de plek waar 'ie op zijn best is, en Button zoals verwacht finaal door het ijs.

Mooi om te zien dat 'unabrow' gewoon de beste aankoop is die een topteam in huis kan halen, en dikke meevaller dat Massum nog in staat is vlug te rijden.

MAAR OM NOU TE ZEGGEN DAT DIT EEN DIKKE RACE WAS.... :snooty:
en Senna heeft al verklaard dat de nieuwe auto in de basis een seconde sneller moet zijn dan de andere nieuwe teams. Ondanks stalen (!) remmen en dat íe 20 kilo zwaarder is dan de rest.
WOEHAHAHAHAAAAA

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Op de radio wat meegekregen.
Mooi dat Schumachert een kleurloze race reed. Er is in die 3 jaar tijd dus geen bal veranderd, alleen nu heeft ie niet de beste wagen onder zijn kont.
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

rsh_scuderia schreef:Op de radio wat meegekregen.
Mooi dat Schumachert een kleurloze race reed. Er is in die 3 jaar tijd dus geen bal veranderd, alleen nu heeft ie niet de beste wagen onder zijn kont.
Voor iemand die 3 jaar aan de kant gestaan heeft vind ik een zesde plaats niet slecht :cool:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Plaats reactie