De kleine glazen kastjes tegen de muur zijn van??
Die dunne kaste spreken me wel aan, zijn die nog ergens te koop??
Alvast bedankt.
Grtz Kempo.
Je mag niet liegen Ricardo, als je een beetje inschikt kan er best nog een kast bijRicardo schreef:Nu is het een kwestie van proppen als er veel modellen bijkomenPlaats voor nieuwe kasten is er namelijk niet meer
De witte kasten zijn nieuwe "onderdelen" van de serie BESTA van de IKEA. Je heb 3 soorten 60 breed x 192 hoog x 20 diep (heb ik zelf 2 van), 30 breed x 192 hoog x 20 diep (heb ik 1 van) en 120 breed x 64 hoog x 20 diep (hangt er 1 van). Op eigen smaak deuren, planken en poten toevoegen en voilá. Als je de deuren strak afstelt, kan er ook bijna geen stof binnentreden.Kempo schreef:Mooie indeling, bentley verzameling =![]()
De kleine glazen kastjes tegen de muur zijn van??
Die dunne kaste spreken me wel aan, zijn die nog ergens te koop??
Alvast bedankt.
Grtz Kempo.
Mr. Dj M. schreef: Je mag niet liegen Ricardo, als je een beetje inschikt kan er best nog een kast bij![]()
Wiesmannen van de muur en daar een volwaardige kast neerzetten, zou bijvoorbeel een optie kunnen zijn. Ook in de hoek rechts van de Bentley kasten zie ik nog ruimte die je zou kunnen benutten. Ook nog een horizontaal deel bij de Land Rovers moet makkelijk kunnen
Ricardo schreef:Nu is het een kwestie van proppen als er veel modellen bijkomenPlaats voor nieuwe kasten is er namelijk niet meer
Van mij hadden ze inderdaad ook wel mogen eindigen, maar in het lijstje staan toch wel weer een paar leuke modellen. Ik hoop dat een paar van de laatsten ook uit Bond 23 gaan komenPowersprint schreef:Hier verwacht ik ze morgen of overmorgen ook. Ik ben benieuwd hoe ze in het echt ogen!Persoonlijk vind ik het jammer dat ze nog even doorgaan, maargoed. Ik probeer mijn interesse hoog te houden voor deze serie