Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
goededag schreef:Wat voor een auto heeft de buurvrouw van jouw opa nu?
Mag ik ff haar adres? Mij lijkt het namelijk ook wel leuk om een hobbyauto te hebben
Ff serieus: Die ziet er goed uit. Moet je zo goed blijven onderhouden, en ook zo origineel houden. Dan wordt hij over 10 jaar geld waard
Merci, maar ik dacht hem plat tegen grond te leggen
Neneen, ik ga hem origineel proberen te laten, en natuurlijk goed onderhouden
Tis maar een 1.0 16 klepper, dus niet veel bijzonder hoor
Er zijn slechtere auto's om mee te beginnen, lekker betrouwbaar Japannertje ,
houd hem wel qua roest goed in de gaten , want roesten kunnen deze type's
( dorpels en tussenfront-paneel voorzijde )
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
andre schreef:Er zijn slechtere auto's om mee te beginnen, lekker betrouwbaar Japannertje ,
Merci voor de tip, ik zal hem binnekort eens op de brug zetten en eens goed nakijken.
Het enigste dat ik nu al heb gezien is dat de knalpot helemaal doorgeroest is
goededag schreef:Wat voor een auto heeft de buurvrouw van jouw opa nu?
Mag ik ff haar adres? Mij lijkt het namelijk ook wel leuk om een hobbyauto te hebben
Ff serieus: Die ziet er goed uit. Moet je zo goed blijven onderhouden, en ook zo origineel houden. Dan wordt hij over 10 jaar geld waard
Merci, maar ik dacht hem plat tegen grond te leggen
Neneen, ik ga hem origineel proberen te laten, en natuurlijk goed onderhouden
Tis maar een 1.0 16 klepper, dus niet veel bijzonder hoor
Grtjs Tom.
Zo ongeveer?:
Ok mooi. Moet dat dan??? Er is geen micra 3.2 TSI V12 geleverd. Alleen al omdat dat zo dom klinkt
andre schreef:Er zijn slechtere auto's om mee te beginnen, lekker betrouwbaar Japannertje ,
Merci voor de tip, ik zal hem binnekort eens op de brug zetten en eens goed nakijken.
Grtjs tom.
ach dat is eenvoudig te vervangen en valt voor zo'n auto nog goed mee van prijs hoor is het een benzine of diesel?
Grtjs tom.
ach dat is eenvoudig te vervangen en valt voor zo'n auto nog goed mee van prijs hoor is het een benzine of diesel?