Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mercedes_Freak schreef:'heb er een tijdje over nagedacht maar ik zou volgend jaar een Fiat 500 abarth willen aanschaffen(1:1)'
uitstekende en leuke Italiaan Jochen! je collectie zal je wel missen, maar mooie herinneringen blijven hé en je gaat iets moois in de plaats hebben
nogal moeilijk om de tekst in deze topic te lezen met al die prachtige foto's
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
Jammer, ik keek altijd graag naar je nieuwe update's (en prachtige foto's). Je collectie blijft/was prachtig. Een mooie 1:1 wagen is natuurlijk ook leuk, maar als ik moest kiezen......
het licht staat op groen had deze week iemand die interesse had in de resterend modellen van m'n collectie... tja ik kan enkele dagen alles reserveren maar niet langer want ik wil de anderen ook een kans geven om een model te kopen...
Forumbeheer schreef:Er zijn een paar regels voor de topics in "Privé collecties".
* maximaal 1 topic per persoon.
* zet de datum van je laatste update in de titel.
* zet duidelijk je gebruikersnaam in de titel. (zodat we niet 100x "Mijn 1:18 verzameling" krijgen)
* foto's maximaal 800x600 pixels.
* blijf ontopic, ga niet met iemand chatten.
* niet je eigen wagens showen in iemand anders zijn topic.
* smilie posts zijn toegestaan. * dit forum is niet bedoeld voor het verkopen van modellen.