Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wederóm geen figuurtjes en wederóm een recht stukje weg als ondergrond, maar de details zijn zeker niet mis. De Lada ziet er heel goed uit, leuk detail is het halve paard wat nog steeds in de ruit vastzit De FX4 heb ik behalve de kwaliteit niets goeds over te vertellen, een model wat welgeteld 7 seconden in beeld is (letterlijk)...
Ze zien er weer goed uit Ricardo! Ik ben nu bij 110, maar ben nog altijd aan het twijfelen om verder te gaan. Vind de aangekondigde modellen toch wel een heuse vorm van uitmelken
Powersprint schreef:Ze zien er weer goed uit Ricardo! Ik ben nu bij 110, maar ben nog altijd aan het twijfelen om verder te gaan. Vind de aangekondigde modellen toch wel een heuse vorm van uitmelken
Sommige inderdaad wel. Maar andere lijken mij daarentegen wel erg leuk om toe te voegen. Ik blijf het nog even volhouden. Zeker met dit tempo is het qua financiën ook nog wel te doen.
Ben dus niet de enige die z'n twijfels heeft Zijn hier in Nederland bij # 100, ik denk dat we het leukste nu wel gehad hebben. Modellen zien er nog steeds goed uit maar de aankleding laat heel veel te wensen over. De UH-modellen uit het begin waren misschien niet allemaal even correct, maar ze waren wel allemaal origineel en in een leuke setting...
Vandaag weer een pakket van Droomautoos mogen ontvangen Een behoorlijke zware doos kwam ik achter. Ik wist niet dat resin modellen zo zwaar konden zijn.
Allereerst weer een aanvulling op mijn movie/tv cars verzameling:
ECTO1 1:43 Hotwheels.
Een schitterend modelletje. Veel details en ook prima op schaal. Ik kan niet wachten totdat ze de ECTO1a uit gaan brengen uit deel II.