Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi kerstkado!
Welke type Cars verzamel je eigenlijk, want ik begrijp dat er meerdere soorten zijn?
Kan ik eens opletten of ik toevallig ergens tegen aanloop.
Driver-X schreef:Mooi kerstkado!
Welke type Cars verzamel je eigenlijk, want ik begrijp dat er meerdere soorten zijn?
Kan ik eens opletten of ik toevallig ergens tegen aanloop.
Ik spaar enkel de 1:55 die-cast mattel versie's met vaste ogen (de zeldzaamste dus), dus geen color shifters of de disney-versie's want die zijn een stuk groter
Weerom geweldige Cars -dump in de collectie Peter ....en uiteindelijk heeft die Aston DB5 uit Cars 2 twee x de weg naar hier gevonden (ééntje voor mezelf en ééntje voor Dagmarkens Cars verzameling )
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ze zijn inderdaad, zoals Guy al aangeeft, weer geweldig Peter! Ik heb laatst ook m'n eerste (maar denk ook gelijk m'n laatste) Cars model toe kunnen voegen aan de collectie. Maar wie weet pakt 't virus me ook nog wel een keer
Bondracer schreef:Weerom geweldige Cars -dump in de collectie Peter ....en uiteindelijk heeft die Aston DB5 uit Cars 2 twee x de weg naar hier gevonden (ééntje voor mezelf en ééntje voor Dagmarkens Cars verzameling )
Hoi guy ,ja deze kon natuurlijk niet achter blijven he in je verzameling.
ene geweldig dat dagmar het virus ook te pakken heeft.
Heb je enig idee wanneer je ze allemaal hebt of blijft dit gewoon doorgroeien ??
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Vandaag een mooie ruil kunnen maken met een andere cars verzamelaar(ster) uit kalken en moet zeggen dat ik weer super blij ben, er zijn er een paar bij die je niet vaak meer tegenkomt en ook weer een nieuwe finn gevonden ,here they come tussenstand 428 stuks!!!!!