RE: Honda.f1: Update: Ferrari 458 Italia hw Elite

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

daar kan ik nog niet zoveel over zeggen, hij moet nog gebouwd worden namelijk
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

het ziet ernaar uit dat de 1e exoto in mijn verzameling eerdr komt dat verwacht. het is een aluminium versie geworden van de 312T, gewonnen op ebay voor 130 inc verzendkosten :D
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Honda.f1 schreef:het ziet ernaar uit dat de 1e exoto in mijn verzameling eerdr komt dat verwacht. het is een aluminium versie geworden van de 312T, gewonnen op ebay voor 130 inc verzendkosten :D
Heb je hier een speciale reden voor, dat je de aluminium versie gekocht hebt en niet een met originele livery van Exoto ?

Ben je van plan om de overige aluminium versie's ook aan te schaffen, zodat je een serie hiervan krijgt ? Exoto heeft namelijk ook de Ferrari 312B , 312T4 en de 641 in deze alu versie uitgebracht.
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

The Red Dream schreef:[..]

Heb je hier een speciale reden voor, dat je de aluminium versie gekocht hebt en niet een met originele livery van Exoto ?

Ben je van plan om de overige aluminium versie's ook aan te schaffen, zodat je een serie hiervan krijgt ? Exoto heeft namelijk ook de Ferrari 312B , 312T4 en de 641 in deze alu versie uitgebracht.
nou het zit eigenlijk zo. Ik had op een stuk of 5 modellen geboden, en daar zat oa deze aluminium 312 T bij op die andere 4 ben ik overboden (en flink ook) en op deze niet dus ik had deze gewonnen. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en de details van dit model, als dit goed is naar mijn mening (wat ik wel verwacht) dan ga ik de andere aluminium modellen ook proberen te verzamelen.
Honda.f1
Contacteer:

Re: Update: My first Exoto !

Bericht door Honda.f1 »

hij is eindelijk binnen, mijn eerste exoto model.

de foto's!

ik heb de bescherming om de bandjes gelaten, want hij gaat terug in de doos tot er een geschikte vitrine is

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
rpi
Schaal: 1:18

Bericht door rpi »

Het is helemaal niks zo'n Exoto. Niets dan ellende, want... je gaat aan de kwaliteit wennen en dan wil je niets anders meer. En dat is niet zo goed voor je portemonnee :eh:

Maar indrukwekkend model natuurlijk :worshippy:

Hebben die alu versies ook in het echt bestaan eigenlijk?
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

volgens mij niet. ze zijn as uitgebracht ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan, en dat was in de jaren 90
Onderweg:

Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Kijk maar uit met Exoto voor je het weet kun je niet meer terug en ben je verslaafd :drool:

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de originele versies.

(Over het algemeen zijn de duitse en amerikaanse Ebay aanbieders het goedkoopste. Met geduld en goed zoeken lukt het meestal wel om een Exoto rond € 150,- Wanneer een model niet verkocht is wil het nog wel eens lukken om de aanbieder rechtstreeks een berichtje te sturen met een laag bod :) Heb "mijn" 312 T4 van Exoto voor € 150,- incl verzendkosten :dance: gekocht bij een duitser terwijl het model aanvankelijk aangeboden werd als "direct kopen" voor € 199,-)
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

jah. ik heb deze voor 130 inclusief verzendkosten van een ebayer uit italie. ik vond het zelf een mooi bedrag voor een exoto. Ik had gehoord dat die modellen wel is voor over de 200 weggaan. Ik heb mijn aandacht nu gericht op een 4tal exoto's op ebay duitsland en amerika. dus wie weet volgt er binnenkort wel weer een update :D verslaafd was ik al voordat ik de eerste in bezit had, maar de modellen kwamen er eigenlijk nooit
Onderweg:

Smokey

Bericht door Smokey »

Dit is inderdaad een heel mooi model :thump_up2:

greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
jurdup

Bericht door jurdup »

wat een kwaliteit super
schumifan

Bericht door schumifan »

ziet er goed uit :dance: ,
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
jerico
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door jerico »

ziet er echt super uit... :drool:

wil je de banden nog even opwarmen???of ben je bang dat de banden verslijten? :P

greetz,

jerico
Afbeelding
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Bescherming rond de bandjes :lol: :shock: dat heb ik nog op geen enkel model gezien.
Prachtig model trouwens, maar de originele raceuitvoering zie ik ook veel liever. :)
Afbeelding
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

jerico schreef:ziet er echt super uit... :drool:

wil je de banden nog even opwarmen???of ben je bang dat de banden verslijten? :P

greetz,

jerico
stofvrij houden :P
Onderweg:

Plaats reactie