Ziet er erg indrukwekkend uit.
Maar is het eigenlijk alleen maar rood wat je spaart?
Helemaal goed gezien!!rsh_scuderia schreef:Best een aardig rijtje zo.![]()
Ziet er erg indrukwekkend uit.
Maar is het eigenlijk alleen maar rood wat je spaart?
Iedere avond op je knietjes dan maar.. ? Zou dat verschil gaan makenFerrari10flrb schreef:Welkom bij de club van zeer gelukkige 156 CMC bezitters!!
Ik hoop ook echt dat CMC nog meer van zuke klassiekers uit gaat brengen, Ferrari D50, D246, F158 enz.
Als ik nou echt ruim bij kas was zou ik er een tweede gestripte versie bij zetten. Dan kan je echt alles optimaal zien!Montezemolo schreef:Absoluut prachtig, ik kan me voorstellen dat je hier helemaal blij mee bent, wat een ongelofelijke details weer![]()
![]()
![]()
Montezemolo
Misschien over een jaar of 2, Exoto's zijn nu ook wel voor rond € 150,- te vinden, dat geldt ook voor de oudere 1/18 BBR's zoals de 375 Plus en de 500F2 en 250 SWB van CMC kosten nu ook al aanzienlijk minder dan bij introductie. Je moet alleen ff geduld hebben. Denk dat op termijn bij mij de von Trips 156 ook wel komt.MartyMB schreef:Als ik nou echt ruim bij kas was zou ik er een tweede gestripte versie bij zetten. Dan kan je echt alles optimaal zien!Montezemolo schreef:Absoluut prachtig, ik kan me voorstellen dat je hier helemaal blij mee bent, wat een ongelofelijke details weer![]()
![]()
![]()
Montezemolo![]()
Maar ja ik ben maar een loonslaafje dus dat zit er niet echt in.