Allemaal bedankt voor de reacties op mijn F40 LW!!
Afgelopen maand weer modellen kunnen toevoegen aan mijn collectie maar vind nu pas tijd om ze te plaatsen, liever laat....
Begin met een Honda NSX van Jouef by Kyosho. Heeft alle beweegbare onderdelen alleen mist net dat beetje dat een echte Kyosho zo mooi maakt. Dat neemt niet weg dat ik het met dit Jouef model niet naar hetzelfde niveau kan tillen. Upgrades:

Allereerst was het echt noodzakelijk om het model (vooral aan de voorkant) te verlagen. Honda emblemen op de velgen en de wielmoeren zijn zwart geverft, evenals de luchthapper aan de zijkant en het sleutelgat.

Japans kenteken uit Tokyo voor en achter geplaatst, uitlaten zijn nu aansluitend tegen de achterbumper.

Kofferruimte is nu gestoffeerd...

Binnenin is ook alles gestoffeerd en ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft zelfs de Kyosho geen gordels

...

En hier kunnen ook die schitterende koplampen open...
En dit model kan ik toevoegen bij mijn andere straatlegale rallykannonen (zie op pag.15)
Lancia Stratos van Kyosho.
En dan wederom mijn GMP 1993 Mustang Cobra. Ik heb gemerkt dat dit niet ieders favoriet is, maar toch nog even laten zien met de uiteindelijke velgen. Eerst zaten er de honinggraat (honeycomb) velgen op, daarna heb ik deze verchroomde cobra velgen eronder gezet.

Staat hem erg goed vind ik....maar het kon nog beter...

Zwart gelakte Kinises velgen van GMP, uiteraard stuurt dit model en draaien de wielen normaal. Alleen voor heb ik andere schijven en klauwen gebruikt...
Verder deze Jeep Grand Cherokee gekocht die al heel lang op mijn lijstje stond:
En hetzelfde geldt voor deze Corvette C5 Z06 ook van Autoart:
En deze heb ik al in het zilver, maar blauw staat hem zelfs beter, Subaru Impreza Plus van Autoart.
Het zijn weer fantastische modellen die ik erbij heb kunnen voegen, maar de klapstuk hebben jullie of zelf al in bezit of hebben hem hier al op het forum vaak langs zien schieten. De Bugatti Veyron 16.4. Hoewel ik het onzettend jammer vind dat Autoart alleen 2-tone modellen heeft uitgebracht heb ik gekozen voor de Pearl White met Ice Blue...Begrijp mij niet verkeerd, deze combinatie vind ik voortreffelijk...
o btw Faultier: Thank you so much for the compliments, I hope you like my new thread. To give an answer to your question, I rather not count my models, or else I start to get an headache...