Tim's nascarverzameling Funny Car update 24 nov.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Mooi die Cingular livery! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Ik heb er even op moeten wachten (2 jaar) maar heb er toch 2 te pakken kunnen krijgen:

Is een 2004 Taurus van Kurt Busch, gemaakt door Team Caliber First Choice in 1/24
Extra features: Werkende tankdop, meedraaiende aandrijfas, echte "hinges" voor motorkap en kofferdeksel, volledig bekabeld. En dat bovenop de toch al niet misselijke afwerking van een "gewone" Owners series auto.
Naast deze 2004 heb ik ook een 2003 Rubbermaid Taurus erbij in dezelfde uitvoering, zal ik later foto's van maken want ze zitten verrekte lastig ingepakt.

Is een 2004 Taurus van Kurt Busch, gemaakt door Team Caliber First Choice in 1/24

Extra features: Werkende tankdop, meedraaiende aandrijfas, echte "hinges" voor motorkap en kofferdeksel, volledig bekabeld. En dat bovenop de toch al niet misselijke afwerking van een "gewone" Owners series auto.
Naast deze 2004 heb ik ook een 2003 Rubbermaid Taurus erbij in dezelfde uitvoering, zal ik later foto's van maken want ze zitten verrekte lastig ingepakt.

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
2 jaar ja. Ik zag ze bij de introductie in 2003, maar vond ze toch echt te duur. Jaar daarna waren ze te koop, maar nog steeds erg duur. En zeldzaam. De Irwin zijn er 250 van gemaakt, de Rubbermaid hieronder 504. Nu kwam ik deze ze tegen voor een betere prijs, en het grote nadeel is dat de rest van de wagens er ineens niet meer zo mooi uitziet vergeleken met deze kwaliteit.

Is een 2003 Taurus van Kurt Busch, gemaakt door Team Caliber First Choice in 1/24.

Een blik op het "hinge" systeem, net zoals de echte stockcars hebben.

Is een 2003 Taurus van Kurt Busch, gemaakt door Team Caliber First Choice in 1/24.

Een blik op het "hinge" systeem, net zoals de echte stockcars hebben.

None of us is as dumb as all of us...
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Die details daar kan menig 1:18 model nog wat van leren! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!