Marktplaats
Re: Marktplaats
die fünfers zijn wel mooi.
van welk merk zijn die eigenlijk.
ik zat ook eraan te denken om erop te reageren.
van welk merk zijn die eigenlijk.
ik zat ook eraan te denken om erop te reageren.
- DerPolizist
@ Goededag:
Fabrikant is Paul's Modelart (Minichamps), schaal 1:24. Prijzen liggen tussen 80 - 140 euro (afhankelijk van staat).
Je hebt ze in pre-facelift uitvoering (vaker aangeboden) en in de facelift uitvoering (enkel in de kleur Titansilber en Tiefseeblau < deze is het zeldzaamst en het duurst).
Fabrikant is Paul's Modelart (Minichamps), schaal 1:24. Prijzen liggen tussen 80 - 140 euro (afhankelijk van staat).
Je hebt ze in pre-facelift uitvoering (vaker aangeboden) en in de facelift uitvoering (enkel in de kleur Titansilber en Tiefseeblau < deze is het zeldzaamst en het duurst).
ok. tnx. dat van die schaal weet ik sinds kort ook al want ik heb hem gemailt.DerPolizist schreef:@ Goededag:
- porsche228
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ooit is een model gereserveerd, volgende dag betaald, kregen we een mailtje dat het model al verkocht was.porsche228 schreef:Iemand misschien ervaring met E-zone uit Bergschenhoek, Zuid-Holland ?
2 weken bezig geweest om mijn geld terug te krijgen

Ik heb er een aantal maanden geleden een model opgehaald was geen probleem, nieuw in de verpakking!porsche228 schreef:Iemand misschien ervaring met E-zone uit Bergschenhoek, Zuid-Holland ?
Geen ervaring met verzenden bij deze man!
Wild wild horses couldn't drag me away
Problemen met E-zone????
Dat zal echt een uitzondering zijn.
Ik heb in het verleden meerdere malen modellen van deze verkoper gekocht.
Via ophalen en via verzending en altijd topservice.
(zelfs tijdens de vakantie van deze verkoper heb ik een keer een model ontvangen. had ie netjes klaar gezet bij de buren zodat ik niet hoefde te wachten tot ie weer terug was. ging perfect).
Vind e-zone en carmodelz twee van de beste modelauto verkopers. allebei super service gericht!!
Dat zal echt een uitzondering zijn.
Ik heb in het verleden meerdere malen modellen van deze verkoper gekocht.
Via ophalen en via verzending en altijd topservice.
(zelfs tijdens de vakantie van deze verkoper heb ik een keer een model ontvangen. had ie netjes klaar gezet bij de buren zodat ik niet hoefde te wachten tot ie weer terug was. ging perfect).
Vind e-zone en carmodelz twee van de beste modelauto verkopers. allebei super service gericht!!
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ik vind het géén slechte verkoper!!
Maar mijn ervaring was gewoon slecht, uiteindelijk wel netjes opgelost, en het model alsnog ontvangen. Maar toch niet zoals het hoorde te gaan.
Maar mijn ervaring was gewoon slecht, uiteindelijk wel netjes opgelost, en het model alsnog ontvangen. Maar toch niet zoals het hoorde te gaan.
Mensen op Marktplaats zit een verkoper genaamd MB/BMW verkoper NR.1,
deze biedt een aantal Mercedes modellen aan als nieuw .
Let op deze zijn niet nieuw in de doos zoals de verkoper zegt/adverteerd, dit zijn
2e hands modellen uit een collectie , ik kan het weten ze waren van mij.
Vind het een beetje naaierij dat deze modellen voor nieuw verkocht worden
terwijl dit helemaal niet waar is .
Let op deze zijn niet nieuw in de doos zoals de verkoper zegt/adverteerd, dit zijn
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- porsche228
Ik wou graag nog een reactie plaatsen over de verkoper waar dit draadje mee begon Curt summers.
Hij schijnt erg ziek te zijn ?? ik hoor niks meer van mijn bestelling die ik in februari geplaatst heb.
zijn er misschien nog meer mensen die geen antwoord op hun mails krijgen ?
Hij schijnt erg ziek te zijn ?? ik hoor niks meer van mijn bestelling die ik in februari geplaatst heb.

Ik heb met hem contact gehad betreffende een Golf GTI die hij te koop aanbied,porsche228 schreef:Ik wou graag nog een reactie plaatsen over de verkoper waar dit draadje mee begon Curt summers.
gewoon een aantal mails gehad en telefonisch contact, dit is misschien 3weken geleden.
Hij klonk mij toen gezond , maarja ik dat zegt natuurlijk niks en ik ben dan ook geen dokter
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Daar heb ik ook iets van gehoord.
Het fijne weet ik er ook niet van.
Probeer eens te bellen.
Antonio.
Het fijne weet ik er ook niet van.
Probeer eens te bellen.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
- thebulldog
Heeft er iemand ervaring met de aanbieder P&J uit Echt (Limburg)?
Ik hoor graag hoe deze verkoperis met verzenden enz.
Alvast bedankt
Ik hoor graag hoe deze verkoperis met verzenden enz.
Alvast bedankt
Goed opletten bij deze verkoper is wel raadzaam.andre schreef:Mensen op Marktplaats zit een verkoper genaamd MB/BMW verkoper NR.1,
Ik heb hem gemaild over de mercedes (van andré) waar de antenne van ontbrak, volgens hem was het model in nieuwstaat inclusief antenne.
Ik heb om een foto gevraagd, en daar ontbrak de antenne, ik heb hem gemeld dat de antenne ontbrak (misschien wist hij dat niet) en dat hij z'n advertentie zou moeten aanpassen voor de volledigheid, wat hij tot op heden niet heeft gedaan.

Iemand ervaring met WRH op marktplaats? Is pas 1 maand actief op marktplaats maar heeft wel heel erg veel modellen tekoop staan....