Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb zelf een M3 straatversie van Minichamps, maar dat is echt 2X niks als
je naar dit model kijkt.
Moet er toch maar eens over nadenken om ook zo'n Auto Art M3 aan te schaffen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
OTF'er schreef:Misschien wel het ultieme voorbeeld van de sportieve straatauto is de BMW M3.
Ik zie deze het liefst in de E30-generatie.
Eerst had ik een 1/18 Minichamps Dealer Edition, maar na een tijdje was er toch de drang naar iets specialers.
Ik vond mijn gading in deze 1/18 AutoArt BMW M3 E30 "Cecotto".
Deze speciale versie was ter ere van Johny Cecotto die de M3 naar enkele titels hielp in de DTM.
Bijzonderheden: 2302 CC 4-in lijn, 215 pk (katalysator), speciale wielen, indentificatieplaatje, speciale halflederen bekleding, spoilers van de EvoII, beperkte oplage (480 exemplaren) ... Normaal gezien heeft een Cecotto altijd een Nogarozilvereren koetswerkkleur, AA zal dit verwisseld hebben met de Ravaglia (die was alleen verkrijgbaar in dit Misanorood).
Waarom denk je dat de cecotto versie enkel in zilver bestaat? Ik ken iemand en die heeft een blauwe cecotto m3.
Indien interesse neem ik morgen een foto waar alle kleuren voor de cecotto versie op staan
OTF'er schreef:Misschien wel het ultieme voorbeeld van de sportieve straatauto is de BMW M3.
Ik zie deze het liefst in de E30-generatie.
Eerst had ik een 1/18 Minichamps Dealer Edition, maar na een tijdje was er toch de drang naar iets specialers.
Ik vond mijn gading in deze 1/18 AutoArt BMW M3 E30 "Cecotto".
Deze speciale versie was ter ere van Johny Cecotto die de M3 naar enkele titels hielp in de DTM.
Bijzonderheden: 2302 CC 4-in lijn, 215 pk (katalysator), speciale wielen, indentificatieplaatje, speciale halflederen bekleding, spoilers van de EvoII, beperkte oplage (480 exemplaren) ... Normaal gezien heeft een Cecotto altijd een Nogarozilvereren koetswerkkleur, AA zal dit verwisseld hebben met de Ravaglia (die was alleen verkrijgbaar in dit Misanorood).
Waarom denk je dat de cecotto versie enkel in zilver bestaat? Ik ken iemand en die heeft een blauwe cecotto m3.
Indien interesse neem ik morgen een foto waar alle kleuren voor de cecotto versie op staan
Volgens mij bestaat de Cecotto versie idd ook in andere kleuren dan Nogarozilver
Het model is in ieder geval schitterend
Heb hier zelf ook de Minichamps Dealer edition, maar deze van AA is toch van een beter niveau
De Cecotto werd, net als de Ravaglia, in onderstaande tinten geleverd:
Macaoblauw
Misanorood
Nagarozilver.
Je had dus toch gelijk.
als je een deftig boek over de m3 e30 zoekt moet je ' 17970 emotionen' kopen, er staan kleursamples in van alle varianten, tevens een klein stukje over schaalmodellen, het boek zelf is wel niet goedkoop